goed verpakt en snel geleverd

Snel verstuurd

Er werd duideljjk en helder gecomminiceerd. De bestelling werd snel verzonden en ontvangen. Het borduurpakket was compleet, zoals ook omschreven werd!

Helemaal tevreden.

Ik vond de bestelling gemakkelijk en de levering sneller dan verwacht.

Bestelling in goede orde ontvangen.

Bestelling in goede orde ontvangen. Duurde wel lang voordat het er was. En helaas was van 2 van de producten die besteld waren 1 niet meer leverbaar. Daar werd wel direct over gecommuniceerd en geld retour geboekt.

Adequaat

gind prima

Levering was er de volgende dag al

Heel fijn ze bezorgen de pakketten goed En je wordt er geweldig geholpen

Vlotte goede levering.

Products is zoals staat omschreven op de site. Levering vlot en product in tact ontvangen!

Prima producten

Duidelijke webshop, goede producten, niet duur. Snel geleverd. Gewoon prima.

Netjes afgeleverd, en snel bezorgd

Netjes afgeleverd, en snel bezorgd

Snel geleverd en mooie kaart

Diamond painting kaart besteld. Werd snel geleverd en was goed van kwaliteit

Prima service, snelle levering

Verkeerde maat product

Helaas stond de maat van het product niet duidelijk in de omschrijving (binnenmaat/buitenmaat) waardoor het voor mij niet bruikbaar is. Artikel zat in een gesealde plastic verpakking dus kan helaas niet worden teruggestuurd. Het zou prettig zijn als in de artikelvermelding voor dit soort potjes duidelijk de binnenmaat wordt vermeld

Goed op de hoogte gehouden. Vriendelijk en duidelijk. Ook op mijn vraag snel antwoord. Ga zeker nog vaker bestellen bij jullie.

Voldoet aan de verwachting.

Mooi borduurpatronen. Het duurde even voordat ik het kreeg, maar het was het wachten waard.

Een beetje vertraagde levering door problemen met de bestelling, maar prima opgelost

Een beetje vertraagd door problemen met de bestelling, maar prima opgelost

Netjes verpakt

Duidelijke omschrijving

Een prima ervaring. De communicatie was netjes en correct,over een nog te ontvangen slabbetje. De slabbetjes gekregen en waren ingepakt als een cadeautje met vloeipapier(altijd leuk!).

Prima product, snelle levering

Zie hier boven

In Assen thuis geleverd zelfde dag nog! Top!!

Goede servers ze belde mijn op als er een bestelling er niet was konden we samen oplossen erg bedankt

Heel erg tevreden

Snelle levering, en keurig verpakt.

Persoonlijk, vriendelijk en accuraat.

orgd en in goede orde ontvangen. Persoonlijke benadering bij meedenken in vinden van oplossing voor probleem.

Zeer snelle levering, en teveel aan verzendkosten terug gekregen. Top!

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!