Klantvriendelijk en snelle levering

Fijne benadering, klanvriendelijk en snelle reactie

Snelle levering, goed product

Goed en snel!

Vriendelijke vrouw die me gerust heeft kunnen stellen. Bestelling was snel binnen en ziet er erg goed uit!

Een zich zelf en klant respecterend bedrijf die afspraken na komt. No nonsens bestellen, correcte prijzen en zeer snelle levering. Ik.zeg Dankje

Goede service.

Prima geholpen; kan niet beter. Binnen een paar dagen al ontvangen.

Juist en snel afgehandeld

Alles was in orde

Snelle levering.

prima ervaring!!!!

Snelle bezorging, goede verpakking, mooi product.

Veel keus, prettige service

Alles wat ik nodig heb voor het haken van babyknuffels voor in mijn webwinkel, Knuffeknuf.nl (rond 1 maart '23 geopend) zijn voorradig. Ik neus heel graag rond bij Art en Hobby en als ik een vraag heb is er altijd een medewerker bereid me te helpen.

Snelle, goede levering

Ik heb metalen ringen besteld en ze waren netjes verpakt de volgende dag al binnen. Stevige kwaliteit. Lasnaad wel zichtbaar, maar voor mijn project absoluut geen probleem. Blij mee en van harte aan te bevelen!

Mooie duidelijke site, snelle correcte levering.

Prima service en kennis van zaken

Als je deze winkel toevallig zou binnenkomen en je hebt nog geen hobby? Dan loop je er met een nieuwe hobby zeker uit. Kennis van zaken, enorm assortiment.

Prima ervaring!

Blij met de bestelling.

Netjes verpakt en bezorgd.

Zeer snelle bezorging

Levering binnen de 24u

Heel goed geholpen.

Had mijn bestelling gedaan en betaald. Kreeg een dag later al een mailtje dat er iets was misgegaan met de betaling. Even op de bank gekeken en inderdaad hij was niet betaald, dat heb ik meteen gedaan en dit per mail gemeld. Een paar minuten later kreeg ik een mailtje terug dat het ge;d erop stond en de bestelling dezelfde dag werd verzonden. De volgende dag had ik de bestelling in huis. Chapot.

Beetje duur van waren en verzendkosten. Maar vlug en keurig geleverd.

Overzichtelijk

Vlotte levering, duidelijke website, snel, verzorgd, goed verpakt

Perfecte service

Ontdekt op pinterest quilten

Geweldige service goed verpakt verstuurd, mooie artikelen.

Ik heb diamond paintings besteld. Een daarvan was nog niet leverbaar ( dat stond ook goed op de website aangegeven) Toen ik belde of ik de andere twee items vast toegestuurd kon krijgen, had ik ze de volgende dag al in huis. De bestelling die later kwam was iets later, maar ook dat werd goed aangegeven toen ik ernaar vroeg. Aan de telefoon wordt je vriendelijk geholpen. De pakketten waren goed verpakt en de levering was ook duidelijk aangegeven. De pakketten zelf zijn van goede kwaliteit.

Juiste product opgestuurd, vriendelijk aan tfn.

Ruime keuze. Bestelling positief. Verzending erg anoniem. Geen bericht van verzending, anonieme enveloppe, zonder afzender. En geen bericht over terugstorting teveel betaalde verzendkosten (€4,95 betaald voor enveloppe van 60gr.). Ik ben benieuwd naar uw reactie. Groet Ans Bloemzaad

Geweldige winkel met mooi assortiment

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Goede verzendservice.

Vanaf het bestellen tot en met de aflevering is alles uitstekend verlopen. Ik werd keurig op de hoogte gehouden en wist precies waar ik aan toe was. Een zaak die zeker in mijn favorietenlijstje voorkomt.

Goeie kwaliteit

Snelle en goede service

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!