De bestelling was super snel binnen en goede kwaliteit

heel snelle levering. tevreden!

Snelle levering, alles prima in orde

heel goed

Mijn bestelling is keurig gepakt aangekomen. Ik zou persoonlijk kiezen voor PostNL als bezorger, ze hebben een betere service.

ook BTW over verzendkosten.

Verzending etc. was prima in orde maar dat je ook nog BTW gaat rekenen over de verzendkosten vind ik niet normaal. Dit is de eerste maar ook zeker de laatste bestelling

Mooie prijs snelle levering

Zeer prettig

Jammer dat de toelichting in engels is en ook geen nederlands bevat. Volgens mij moet dit ook altijd aanwezig zijn!

Perfect!

Er was iets verkeerd geleverd maar super opgelost! Heel vriendelijk contact!

Nog niet compleet

Beste Art en Hobby Mijn Bothy pakket heb ik nog niet ontvangen, zou nagestuurd worden.Tot nu toe niet binnengekomen. Andere pakket is in goede staat binnengekomen, nu in afwachting van het Bothy pakket. Met groet, Jannie Zweistra

Snelle levering,fijn contact

De website werkt prettig, snelle levering. Hier bestel ik graag vaker.

De producten werden vlot geleverd en toen bleek dat ik teveel verzendkosten had betaald kreeg ik dit zelfs teruggestort. Dat vond ik erg netjes, ik kom bij deze webshop graag nog eens terug.

Zeer Goed

Voor herhaling vatbaar.

Ik ben zeer tevreden over Art en Hobby Mijn bestelling is snel bezorgd , goede informatie over mijn zending . Website van Art en Hobby is duidelijk en goed gesorteerd . Kortom een tevreden klant Marion Leijgraaff

Het pakket werd netjes door de brievenbus geleverd. Geheel compleet met nette verpakking. Goed verzorgd!

Snel

Gemakkelijk bestellen, snelle levering!

Helemaal top!

Goede prijzen, superfijne klantenservice en snel bezorgd!

heel goed

mijn besteld artikel was vlug geleverd

netjes en correct afgeleverd .

Na bestelling snel en correct geleverd . Wij zijn er zeer gelukkig mee .

Ik kreeg netjes een mail dat het bestelde artikel klaar lag om af te halen.

Top!!

Uitgebreide keuze van artikelen en ook de mogelijkheid om een complete set te bestellen. Ik had een kussen besteld voor borduren en kon makkelijk de achterkant en vul kussen mee bestellen

Alles perfect

De ervaring was super. Goede en snelle communicatie via e mail. Ik woon in het buitenland maar was geen probleem. Super snel ontvangen. Bedankt

Prima, goed verpakt, snelle bezorging.

Was sceptisch, maar was niet nodig. Ging prima. Wacht nu op mijn volgende bestelling, daar deze bestelling best wel een grote bestelling is, denk ik dat ik langer moet wachten.

Helaas waren de 2 artikelen die besteld waren niet leverbaar. Na gebeld te hebben, zochten we vervangende producten die zij meteen hebben gepost zodat deze alsnog op tijd aankwamen als kado.

Zeer snelle bezorging.

Makkelijk te bestellen. En snel bezorgd. Dikke prima allemaal. Product is precies zoals beschreven.

Exact wat ik verwachtte

Leuke loper duidelijke omschrijving en patroon. Ik werk er met plezier aan. Fijn dat er e En zoompje in zit.

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!