Geweldige service

Heel fijn bedrijf om iets leuks bij te kopen. Fantastische service. Mooi borduur pakket, duidelijke uitleg Prettige ervaring dat ik jullie op google heb gevonden. Tot de volgende bestelling!

Goede ervaring

Alles keurig en snel afgehandeld Het enige minpunt was,dat mijn 1e keus,niet meer leverbaar was,terwijl het nog wel op de site stond.Mijn 2e keus was heel snel geleverd en het prijsverschil direct terug gestort. Dat vond ik heel netjes.

Snelle correcte levering

Zie boven

Prachtige sets

Ik heb reeds verschillende sets gekocht en steeds in prachtige staat, mooi ingepakt en vlug geleverd, een aanrader!

super

super snel

Prima service.

Vriendelijke en snelle reactie op mijn vragen.

Heb niet de juiste bestelling ontvangen

Heb bestelling van andere klant ontvangen. Ik hierover een mail gestuurd maar nog geen reactie. Ik wacht dus nog op de wol die ik heb besteld, hoop deze spoedig te ontvangen.

Op tijd geleverd en keurig verpakt

Bestelling geplaatst, paar dagen later pakket ontvangen. Ze waren 1 artikel vergeten (kan gebeuren) direct gebeld en werd gelijk ingepakt en verzonden, dit kwam de volgende dag binnen. Super service

Ik had een verkeerd boekje besteld. André belde mij persoonlijk op om dit te melden (maxi kralen ipv midi) Wat een super service! Heel tevreden!

Lang gewacht op bestelling

Lang moeten wachten op de bestelling. Zag er verder prima uit, alleen jammer dat de naald van het borduurwerk kapot werd meegeleverd, nog wel in een apart zakje. Vond het kleine borduurwerk best duur, dus dan verwacht je dat alles er perfect bij geleverd word.

Pakketje was heel snel geleverd en goed verpakt. Zeker om nog bestellingen te plaatsen

Snel ontvangen

Leuk om te doen

Goed opletten met tellen, maar gezellig om te maken. De gedeeltes van het doek, die open blijven vind ik jammer want het staat beetje "apart" Liever had ik deze ook opgevuld in de kleur van het doek

Perfect!!!

Perfect, zeer correct.

Keurig

Precies geleverd wat besteld is. Snel verstuurd en geen gedoe.

Snelle efficiente afhandeling van mij bestelling

Eerste ervaring met jullie en die is zeker positief. Wat het handwerk betreft, daar moet ik nog aan beginnen. Mvg Diane

Bestelling naar wens en snelle levering

Prima service, levering sneller dan gehoopt

José hielp fijn mee met het maken van het patroon, de bestelling tm levering duurde niet langer dan een dag. Uitstekende service

PRIMA

Snelle levering, echt super

Goede en snelle service.

De bestelling was op tijd. En de kleuren stonden op volgorde. Maar ik dacht dat de foto net als een pakket was. Maar we komen er wel uit. De lijst was er nog niet bij maar dat maakt niet uit hij is nog niet af. Heb nog wel een vraag de lijm Is dat genoeg voor de hele foto? Met vriendelijke groet Suzan

Fantastische service

Er is voor mij veel inzet gedaan om tot de bestelling met het juiste verfbadnr te komen

Snel

Bestelling snel verwerkt en keurig verpakt en verzonden en dat in de periode van de feestdagen

Snelle levering!

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!