Ik heb een houtbrander met bijbehorende stempels en tekens besteld. De levering was na 1 dag bij mij thuis. Ik heb er nog niet echt mee gewerkt, maar het ziet er allemaal solide uit. Ik ga er zeker veel gebruik van maken. Ik ben er blij mee.

Excellent service

Ordered an embroidery frame for a b-day gift. Good quality product, easy to navigate website, and my order arrived in 2 days.

Excellent experience

I ordered an embroidery frame for a gift. Good quality product. The website is easy to navigate if you know what you are looking for. Ordering was straightforward forward, and the package arrived in 2 days.

Excellent experience

Ordered an embroidery frame for a gift. Good quality product. The website is easy to navigate if you know what you are looking for. Ordering was straightforward forward and the package arrived in 2 days.

Voor een eerste bestelling teleurstellend

Bestelling niet volledig, 2 ontbrekende artikelen. Contactformulier ingevuld, voorlopig zonder reactie, hopelijk komt het in orde!

Sneu

Ik had eerst iets anders besteld maar dat bleek niet leverbaar maar stond wel gewoon op de site. Ik moest maar wat anders bestellen En ja ik moet blijkbaar mijn privacy hiervoor opgeven wat ik eigenlijk niet wil. Dus graag al mijn gegevens verwijderen

De betaling liep niet vlekkeloos, maar werd heel snel verholpen.

De betaling liep niet vlekkeloos, maar werd heel snel verholpen.

correcte levering, helemaal tevreden over kwaliteit van materiaal!

helemaal tevreden.

Netjes op tijd geleverd, redelijke prijzen en een ruim assortiment.

Was snel geleverd

Top geregeld

Bestelling snel binnen en super lang op zoek geweest naar metalen ring van 55 cm doorsnee. Zal er vast vaker bestellen. Alles was top.

TOP!

Heel netjes dat ik werd teruggebeld. Ik kreeg prima advies en bestelling ontving ik 2 dagen later.

Kwaliteit

Alles ging spoel , van de bestelling tot de bezorging. De springtouw is zacht en stevig.

Perfecte transactie

Producten van goede kwaliteit. Snelle reactie na bestelling. Adequate verpakking.

Prima verzorgd !!!

Ik ben zeer tevreden over de bestelling zowel levering als het bestelde produkt.

Erg leuk

Gekocht twee schattige kegelpopjes om hulst kerst kaboutertjes van te maken. Snel geleverd en mijn dochter en ik hebben er zin in om ze te gaan maken.

Er was iets niet goed maar het werd heel snel en supergoed opgelost!!!

goeie webshop

Erg tevreden, leuke website!

Lijst Pixelhobby 3x2 /2x3 is snel en goed verpakt geleverd. Hartelijk dank, ben er blij mee!

Fast delivery and very good communication

Fast delivery and very good communication

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!