Alles is er gelukkig, heeft wat geduld gevraagd maar ben blij

Keurig

Netjes geleverd wat ook had besteld

vlotte bezorging

Vlotte bezorging van mijn bestelde diamond paint kaarten. Nu kunnen mijn dochter en ik weer lekker verder knutselen.

geen problemen

Fijne webshop en erg vlot op de post

De bestelling is vlot op de post gegaan. Helaas na een aantal dagen nog niet binnen, maar vandaag hopelijk wel. Dit ligt natuurlijk aan de pakketbezorger en niet aan deze onderneming. Mocht ik weer hobbyspullen nodig hebben, zou ik zo hier weer bestellen.

Vlotte en correcte service

Alles prima geregeld!!

Pakket was er snel en ook meteen een reactie op de vraag die ik gesteld had.

Supersnelle levering.

Als gezegd supersnelle levering in een passend doosje. Veel zending van andere leverancier ontvang in "oversizes dozen" niet bepaald duurzaam.

Alles prima geregeld

Prettig zakendoen en alles volgens afspraak Zeker voor herhaling vatbaar

Super zoals het is gegaan

Heb een bestelling gedaan van borduur kerst kaarten stond levertijd 1 a 2 weken had ze na drie dagen al binnen .Ben er erg blij mee zal zo weer bij jullie kopen .

zeer correcte en vriendelijke service

super vriendelijke mensen

Prima site

Dik tevreden over de site Goed verpakt aangekomen

snel geleverd

vlot gevonden wat ik zocht op vrijdag en maandag in huis,

Prima verzorgd

super snelle levering

Vandaag besteld was ook werkelijk morgen in huis en dat is bij dit soort artikelen bijzonder.

Producten zoals omschreven en snelle levering. Ik kom nog een keertje teug.

Blij verrast dat ik dit borduurpakket nog kon aankopen.

Alles is correct verlopen, eenvoudig, snel en netjes. Ik ben echt content.

Zeer hulpvaardig en klantvriendelijk!

Mijn bestelling pastte niet in 1 bestelling. Was geen probleem, ze hebben alles samengevoegd en de verzendkosten voor de 2e bestelling geretourneerd. :)

Hele fijne service

Ik had per ongeluk een verkeerde maat besteld, dus 3 verschillende maten. Ik werd gebeld om te checken of het klopte wat ik had besteld. Dit vond ik heel fijn, want zo heb ik toch de juiste producten gekregen!

Geweldig geholpen

Erg vriendelijk en behulpzaam

Uitstekende service!

Mijn bestelling werd snel geleverd. Er bleek 1 artikel niet in orde te zijn. Kan gebeuren. Ik kreeg direct antwoord op mijn mail waarna het artikel binnen afzienbare tijd weer in huis was.

Goede communicatie.

Ik heb diverse bestellingen gedaan bij dit bedrijf. Ze zijn vriendelijk, accuraat. Als een bestelling niet geleverd kan worden is het makkelijk een andere te kiezen met geld retour of middels factuur erbij.

Goede site, duidelijke info, snelle levering

In 1 oogopslag heb je gelijk alle informatie over, in mijn geval, soorten rondbreinaalden, lengtes, materiaal, e.d. Duidelijke bestelsite en informatie over levering.

Snelle levering en helemaal compleet

Ik had heel veel pixels besteld. Werden keurig in dozen op volgorde afgeleverd. Wat het belangrijkste was. Geen kleur ontbrak.

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!