Heel erg goed dank je wel

Heel erg blij me

Ik ben erg tevreden over de levering en hoe het is ingepakt nog niet uitgeprobeerd want het is een Sint cadeau voor mezelf fijne dag groetjes yol

Deskundig en vriendelijke hulp en een ruim assortiment aan materialen

Zie bovenstaande

perfect

Prima levering, vriendelijke bezorger.

Snelle levering. Voldoende informatie.

Snellen levering

Netjes verpakt

Product kwam te laat

Product is vast heel leuk maar heb het niet kunnen gebruiken op de dag dat ik het nodig had, dus zit nog in verpakking. Twee keer een onjuist bericht van GLS ontvangen dat het pakket die dag zou komen. De tweede dag gebeld met GLS omdat ze niet binnen het doorgegeven tijdslot waren (dat nummer bellen kost een euro). Toen werd ik gemaild dat het pakket toch niet zou komen die dag.

Snelle levering. Goed verpakt

Ben heel erg tevreden

Uitgebreide website

Wat een uitgebreide website is dit! Veel keuze en snelle verzending, heel prettig.

Prima verzorgd en zelfs binnen 2 dagen binnenn.

Super verzorgd. Hier ga ik vaker bestellen.

Fijne ervaring, goed mailcontact en bezorging prima

Snelle levering van uitstekende kwaliteit.

Na het plaatsen van mijn bestelling bleek de postcode niet te kloppen. Na een telefoontje is dat snel opgelost. Fijn om nog persoonlijk contact met iemand te kunnen hebben.

Goede service,

Toen bleek dat mijn kleur wol niet meer op voorraad was, werd het toegezonden. Scheelde me dagen en een ritje!

Snelle levering en top product.

Uitgebreide keuze en goede producten.

Compleet en snel geleverd

Alles wat ik besteld had was aanwezig en goed en snel geleverd

Hartstikke top

De mensen achter deze webshop zijn super vriendelijk, meerdere malen al spullen besteld! Ze houden je goed op de hoogte over je bestelling en de levering is super snel. Zeker een aanrader

Snel

Snel besteld en geleverd

Snelle bezorging

Goed materiaal en snel bezorgd, top!

Mijn bestelling is netjes en snel geleverd , ik ben zeer tevreden.

Mijn bestelling is vlot verlopen en is netjes en snel geleverd. Goede opvolging via mail. Ik ben zeer tevreden.

Super snelle levering.

Vond het een zeer snelle levering

Goed en snel

Van bestelling tot verzending prima geregeld en snel bezorgd. Verpakking goed. Alleen je krijgt wel veel mails toegestuurd.

Snelle levering, prima.

Mooi pakket, slechte bezorging

Mooi pakket, zou wel fijn zijn als de uitleg ook in het Nederlands zou zijn. Bezorging slecht, niet op de datum welke ik doorkreeg via de mail!

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!