Na enig zoeken naar schilderijhaakjes op diverse site's , ze bij Art en Hobby gevonden. En nog voor een leuk prijsje ook. Snelle en vlotte levering, sjapo.

Wat laat maar prima spullen.

Het duurde wat lang eer ik het binnen had. Daartegen over staat dat ik een foutje gemaakt had en jullie gebeld heb. Toen was het gauw opgelost. Fijn dat dat zo kon. Nogmaals bedankt

Erg fijne site om te bestellen

Keurig verzorgd

Toen ik belde werd alles gelijk inbehandeling genomen en werd na betaling alles netjes en snel in orde had eb binnen 2 dagen de lijst al binnen had ook een compliment voor de vervoerder die het netjes bij mij voor de deur afleverde keurigenette man eerdaagsheb ik weer nodig dan zal ik zeker weer een bestelling doen Raad iedereen aan word deskundig geholpen Bedankt voor alles geef jullie een cijfer van 10 Groetjes constance de nennie nijhuis

Snel verzonden, goed verpakt

Duidelijk!

Mijn bestelde item werd door hen nabesteld, zoals vermeld op de site. Toch nog heel snel geleverd en item is van goede kwaliteit. Betreft en dubka borduurraam.

zeer goed

mijn pak ontvangen ben zeer tevreden , alles was goed verpakt wat ben ik blij dat ik art hobby heb gevonden op pc , ik ben vrouw alleen van 71 jaar heb geen vervoer maar hier bij art hobby kan ik alles vinden jullie maken mij gelukkig , en de betaling met klarna is zeer gemakkelijk

Nogmaals prima

Goede site, veel keuze, snelle service

Superservice en opvolging

Super na opvolging gekregen na fout gelopen bestelling via Amazon bij hen

Goede snelle levering van een mooi product

Prima product en snel geleverd. Ik zou alleen geen gebruik maken van GLS voor de verzending. Ik heb wel zo’n acht mailtjes gehad van GLS met allerlei bezorgkeuzes, controles, ontvangstcodes etc. En dat voor een pakje dat gewoon door de brievenbus ging!! Overweeg PostNL eens of DHL.

Helemaal top

Fijne website, prima product en snelle bezorging

Snelle levering. Goed product.

Veel producten, snelle zending

Hadden precies wat ik nodig had, en ik had het de volgende dag al in huis!

Vind het alleen jammer dat er geen Nederlandse vertaling bij is

Snelle levering en zeer goed verpakt

Veel hobby artikelen voor een goede prijs Snel geleverd en heel netjes verpakt Ben zeer tevreden Gr. Ria

De dienstverlening was goed!

De dienstverlening was goed! Product besteld en heel snel in huis. Maar ik vind de bestelde ringen te groot, te dun en de las niet mooi. De ringen zijn bedoeld om een sieraad te maken met T-shirt-garen. En daar zijn ze niet mooi genoeg voor. Jammer. Maar dat risico loop je als je iets online koopt.

Top service en snelle levering dank hiervoor

Uiterst vriendelijk, meedenkend en oplossingsgericht handelen

Duidelijke website, snelle levering

Verkeerde bezorging

Express in rotterdam bij afhaalservice laten bezorgen omdat het voor iemand anders was, krijg ik het gewoon thuis gestuurd en prijs te duur als je kwaliteit ziet

zeer tevreden !!!!!

ik heb mijn bestelling vlug en volledig ontvangen op ong 14 dagen wat mij aanzet tot een volgende bestelling hartelijk dank

zeer goed

super snelle verzending

Super snel

Super snel bezorgd

Niks ontvangen

Zit nog steeds te wachten heb helaas nog steeds niets ontvangen

Top assortiment en goede service

Ik ben heel blij met mijn bestelling, levering was snel en tegen een goede prijs. Fjin telefonisch geholpen met mijn vragen. Top bedrijf!

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!