dat de besteling snel en goed is afgeleverd

art en hobby is telefonische goed bereikbaar staan je vriendelijk te woord. en leveren de bestelling goed en snel bij je thuis zou indien nodig art en hobby aanbevelen bij familie en vrienden en kennissen.

Bestelling plaatsen was gemakkelijk en bestelling werd snel geleverd. Eerder dan aangegeven.

Verkeerde pakket besteld. Zonder bijbetaling iets duurder pakket kunnen bestellen

Springtouw als omschreven :)

Goed product, zoals omschreven.En snelle levering .

Artikel voldoet

Ik ben ontevreden over de levering door gls. Maandag verzendbericht gehad, dinsdagmorgen bericht dat het afgeleverd zou worden. Halverwege de morgen is de levering eruit gehaald. Woensdag en donderdag voor niks zitten wachten, donderdagmiddag bericht gestuurd naar GLS. Vrijdag begin van de middag pakje ontvangen, ver buiten het aangegeven bezorgmoment tussen 8.30u en 11.30u.

Erg goed

Zeer goede service

Snel en netjes geleverd

Mooie, overzichtelijke site

Snelle bezorging

De bezorging was vlot en via de mail werd ik goed op de hoogte gehouden over de bestelling. Het bestelde werd keurig geleverd.

Duidelijk

Duidelijk en goede service.

Netjes afgeleverd. Goed verpakt.

Snelle levering goed verlopen

Bestelling is vlug geleverd. Vezorgd ingepakt.

Zeer vlotte levering

Heel vlotte levering. Was op twee dagen geleverd.

prima snelle leverkng

snel en goed

Geen enkel minpuntje

Bestellen, betalen, levering: in een zucht. Niets op aan te merken, was helemaal perfect.

goede service

Nadat ik een schilderij had besteld die niet leverbaar was heb ik gebeld voor een ander schilderij. 1 keer gebeld zou het waarschijnlijk eind van de week geleverd worden. Anderhalve week gewacht nog geen bestelling. Na weer gebeld te hebben was het er binnen 5 dagen. Vond ik toch snel. vandaar de tevredenheid.

Niet gekregen wat besteld was

Hoewel ik 12 draads linnen besteld had (6 kruisjes op 1 cm) ontving ik 10 draads linnen ( 5 kruisjes op 1 cm). Aan ditt linnen van 50 cm bij 1,5 m heb ik dus niets. Jammer.

Zoals afgesproken keurig opgelost.

Na telefonisch contact waarbij de bestelling gewijzigd moest worden in het geslacht. (Geboorte-tegel) ondanks niet op voorraad. Keurig bezorgd gekregen. Hiervoor mijn dank. Zal zeker mocht het nodig zijn weer gebruik maken van jullie bedrijf om iets aan te schaffen.

Keurig en snel

De artikelen zagen er keurig en naar verwachting uit en de levering was super snel!

prima service.

Zowel met informatie door de telefoon, als met de bestelling online, goede ervaringen en vlotte levering.

Snelle, correcte levering

Snelle, correcte levering

Snelle en goede levering

Prettige ervaring

Levering netjes ontvangen

Heel erg teleurgesteld

Er is niet veel te verkrijgen van de website, eerste maal 2 producten van de 3 bestelde niet meer te verkrijgen, en tweede maal bestelling niet meer te verkrijgen. Wacht nog altijd op mijn terugbetaling

Super fijne ervaring

Goed website die waar je snel vindt wat je zoekt en een snelle levering

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!