Een bezoek in de winkel was al heel prettig! en nu wat online besteld wat ook als snel en prima is ervaren!

Goed optijd

Het is optijd en van goede kwaliteit.

Prima service en snelle levering.

Prima voorelkaar. Snelle levering. Eigenaren zijn geel aardig. Winkel heeft een ruim assortiment.

Duidelijke site, op tijd geleverd & compleet en heel aangekomen!

Goede service en snelle levering

Art en Hobby had precies het garen dat ik nodig had. Bestelproces was goed, en mijn bestelling werd snel geleverd.

Dik in orde

Kader werd perfect geleverd en je kreeg ook voldoende informatie over je bestelling.

Wordt keurig en snel aangeleverd, nu nog afwachten wanneer de ontbrekende pakketjes worden bezorgd. Tip: als het mogelijk is, aangeven wat ongeveer de wachttijd is voor de ontbrekende pakketjes.

goede kwaliteit en snelle levering

bij aankoop werd een leveringstijd van 3 weken aangehouden, het was er al in drie dagen!! zeer goede kwaliteit, exCT ZOALS BESCHREVEN OP DE WEBSITE, BEN ER BLIJ MEE!

Snelle levering en goed verpakt.

Product ziet er hetzelfde uit als op de website.

top service

heel snelle levering, alles mooi ingepakt. zeker voor herhaling vatbaar. Art en hobby staan alvast in mijn favorieten.

Prima en snelle bezorging!

Uitstekend verlopen

Het duurde alleen lang voor ik het pakket in huis had,moest er eerst over bellen,maar toen was het er dan ook binnen een paar dagen.

Verzending heel slecht !!!!!!

Beste, ik heb tot hiertoe, zaterdagmiddag 30 juli 2022 van jullie niets ontvangen. Mijn 2 bestelde pakketten van elk 26 euro zijn niet bij mij geleverd. Krijg alle dagen van verzendingsfirma een mail dat ze aan de deur geweest zijn en dat we niet thuis waren. We zijn de voorbije week altijd thuis geweest, zelfs altijd buiten geweest. Maar nooit iemand gezien. En ik zou mijn bestelde artikels wel graag zo spoedig mogelijk ontvangen. Dus veel positief kan ik niet zijn over jullie, al ligt het waarschijnlijk wel aan de verzendingsfirma.

Alles goed gegaan.

Duurde veel te lang.

Had ik het maar bij een ander besteld, dan was de bezorging de volgende dag en dan waren er ook geen verzendkosten. Niet meer verzenden via GLS maar gewoon als postpakket aanbieden. Willen jullie de klanten te vrede houden, niet meer via GLS

Correct, snel, vriendelijk

Mooie set en vlotte service

Fijne mails!

Snelle levering. Toen er een artikel niet bij het pakket in zat was een belletje genoeg en had ik die twee dagen later al in huis. Top.

Netjes geholpen

super blij

beste, tot mijn verbazing kreeg ik mijn bestelling al 2 dagen later in de bus.

Goed verzorgd.

Mijn bestelling was vlot en netjes binnen. Het pakket is netjes verzorgd.

Het is in goede orde ontvangen!

Ik heb het als zeer betrouwbaar gezien de afwikkeling van het pakketje en ook al liep het nogal moeizaam he.

Mooie webshop, makkelijk bestellen, snel geleverd.

Heb met genoegen de webshop bekeken. Heb nog telefonisch contact gehad over de levering waarbij vriendelijk en adequaat gehandeld is. Het bestelde pakketje voldeed aan de verwachtingen. Zal in de toegezegd webshop zel9nog eens bezoeken.

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!