Duurt erg lang

Halve bestelling ontvangen na mailen nu al weer lang aan het wachten op de andere helft jammer

Zeer te vreden

Toppie

In 1 woord: GEWELDIG

voor de eerste keer iets besteld waar ik al weken op naar was. na een halve dag al in de brievenbus

Netjes

Het was best wel snel binnen en zat ook heel netjes verpakt.

Super service!

Hele fijne ervaring, mijn kinderen hadden 2 verschillende maten van strijkkralen besteld. Belden ze netjes op om na te vragen welke maat het moest zijn. Toen gaf ik de verkeerde maat door, en dat werd gelijk verstuurd. Daarna contact opgenomen dat het toch de verkeerde maat was. Werd nog voordat ik het terug gestuurd had, gelijk de juiste maat ook verzonden. Heel netjes! Dikke duim!

Heel goede kwaliteit en snelle levering

Na lang zoeken, vond mijn vriendin de kralen waar ze lang naar zocht. Prijs/kwaliteit is echt top. Ook heel snelle levering.

Na 2 dagen de bestelling al in huis

Perfect!

Snel geleverd en een goed product.

Telefonisch alle tijd, in een woord geweldig

snelle en correcte levering

Levering prima kwaliteit mogelijkheid achteraf betalen is prettig

Uitstekend!

Communicatie verloopt zeer vlot! Zeer vriendelijk! Levering zoals afgesproken. Gewoon fijn om met deze firma te werken.

goede service

Goede service, genoeg keuze en betaalbaar.

Zeer snelle levering. Alles netjes en correct verpakt. Jammer dat er voor België geen bedrag om te bestellen zodat de verzending gratis is.

Mijn ervaring met bedrijf van zomerspeelgoed.com en jaren geleden wat besteld is de service nog top als je dingen niet kloppen en tekort doen helpen ze trouw en goed verder.

Super geregeld

Goed bevallen

Ik had een heel speciaal dingetje nodig voor een kralenketting. Natuurlijk kon ik hier terecht. Snelle levering.

Ik vond het super en snel en wat ik de teveel betaalde kreeg ik terug

Goede service. snelle bezorging.

Goede service. snelle bezorging.

prima service

bestelling keurig binnen enkele dagen geleverd. Goede communicatie over status bestelling en verzending. Heb in het verleden al eerder bij deze firma besteld en ben tot nu toe heel tevreden.

Uitstekende ervaring.

Correcte snelle levering.

Ik heb iets besteld en de volgende dag kon ik hwt ophalen. Erwas iets niet helemaal voorradig maar ik kreeg bericht toen het binnen was. Tevens kon ik iets uitproberen en weer omwisselen zonder probleem. Top, echt een aanrader.

correcte en snelle levering

had volledige alfabet besteld, maar moest deze 26 letters individueel inbrengen. kan dit eventueel aangemaakt worden dat dit in 1 klik gerealiseerd kan worden?

Bestelling geplaatst en daarna snel geleverd. Top!

Supergoede en supersnelle service

Goeie service en supersnel geleverd (naar België). 1 kleurstift bleek niet voorradig, maar hierover nam de verkoper meteen contact op en het bedrag werd dan ook direct gecrediteerd. Zorgzame en vriendelijke service.

Très très bien. Merci !

Votre rapidité m'a permis d'accéder plus vite à mes rêves ...

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!