Snel en accuraat

Ruime sortering, snelle levering en goede service

Had in eerste instantie het verkeerde product ontvangen, nadat ik een mailtje hierover had gestuurd ,lag de dag erna het juiste product op de mat en mocht ik het verkeerde product houden.

Uitstekende service en dienstverlening

Mijn nieuwe bestelling kwam supersnel en goed verpakt binnen. Ik had enige tijd terug al een hele goede ervaring met deze webshop. Ik was (dacht ik) opgelicht bij een andere webshop, daar er daar totaal niet op mijn sms-tjes, e-mails en telefoon etc. werd gereageerd toen ik mijn bestelling niet ontving. Ik heb toen de 2 D.Paintings nog maar een keer bij Zomerspeelgoed besteld. Echter 2 weken later kwam de 1e bestelling vd andere webshop toch binnen zonder enig bericht hierover. Ik kon mijn uitstaande bestelling bij Zomerspeelgoed zonder problemen annuleren. Wat een uitstekende service, top.

Snel en ziet er goed uit.

Zal zeker nog eens bij jullie bestellen.

Goede communicatie en levering

Ik had een lijst besteld, deze winkel heeft denk ik grotere voorraad ipv versturen wat ook niet erg duur was, heb ik de lijst opgehaald vanuit de winkel.

Snelle levering, goede producten en goede prijsverhouding.

prettig winkelen goedtevreden

fijne winkel mooie sortering

Gewoon geweldig

Snelle bezorging, gewoon super

TOP

Er was iets in de verkeerde maat bezorgd. dit is top opgelost,na dit gemeld te hebben. Een dag later werd het bestelde bezorgd.

Netjes verpakt en afgeleverd

Zeer vriendelijk en gedienstig !

Ik zou het iedereen aanraden ;-)

Uitstekend service!

Ik had een typfout in mijn adres gemaakt. Mijn pakje (PostNL) kwam dus niet aan. Totaal mijn eigen schuld! Later was het alsnog terug naar zomerspeelgoed gestuurd, deze heeft het naar mijn gecorrigeerd adres gestuurd, zonder de extra kosten in rekening te brengen. Ik ben zeker van plan om deze webshop weer te gebruiken, als de volgende kleinkind jarig is!

snel besteld en geleverd

Goede tijdsaanduiding wanneer pakket geleverd zou worden

Goede en snelle service

Er was een porselein varkentje kapot en er werd direct een nieuwe gestuurd.

Goede service, snel geleverd, goed verpakt.

Positieve ervaring

Ik bestelde 2 maten strijkkralen en werd gebeld om te vragen of dit de bedoeling was. De dag erna had ik mijn bestelling al in huis. Heel netjes en lekker snel!

Mooi compleet pakket!

De materialen zijn goed verzorgd. Het is alleen onhandig dat de beschrijving in het Engels is. Het zou heel fijn zijn als er een Nederlandse beschrijving beschikbaar zou zijn!

Wat ze beloven doen ze ook. Netjes op tijd binnen gekregen en ook goed verpakt.

Bezorging was niet correct

Pakje werd in brievenbus gedaan, beneden in centrale hal, werd niet vermeld, zou volgens gegevens op adres afgeleverd worden . Post nl en DHL leveren het altijd keurig op adres af.hele ochtend zitten wachten, zag GLS aankomen Zonder te waarschuwen beneden in de brievenbus gedaan. Jammer, dat het zo ging

Uitstekend !!

Alles prima in orde

Snelle fijne koopervaring

Snelle toezending van de bestelde producten

Supper service

Ik ben zeer tevreden snel geleverd en supper materiaal

Makkelijk om te bestellen snelle levering

Geweldig vlotte levering.

Vlotte levering en de juiste bestelling. Kortom zeer te vreden en de volgende bestelling komt er aan. Nogmaals dank voor de fijne samenwerking.

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!