Werd direct zo goed mogelijk geholpen

Ik werd zeer correct behandeld bij een probleem. Het probleem konden ze niet zelf meteen oplossen, omdat de fabrikant dat zelf wil doen. Mocht het met de fabrikant niet lukken, mocht ik weer met zomerspeelgoed bellen. Dat gaf mij een vertrouwd gevoel. Een dikke prima van mij

Ben tevreden

Mijn bestelling is vrij lang onderweg geweest, maar werd on goede staat afgeleverd.

Mooie producten en een vlotte levering

Een duidelijke website, mooie producten die goed betaalbaar zijn. Goede communicatie en een vlotte levering. Één puntje is wat minder: het product is niet afgegeven maar in de brievenbus gedaan en het bezorgbedrijf heeft in de omschrijving gezet dat ik er voor had getekend. Misschien een andere pakketservice?

Pakket via Gls nog niet ontvangen

Ik heb 1 dag zitten wachten, Gls is niet geweest. Ik heb nu dagelijks een melding dat ze langskomen. Ook bij de buren is niet aangebeld.

Snelle nette levering.

Snelle nette levering.

Snel thuisbezorgd en de inhoud was precies zoals ik besteld had

Zeer prettig!

Niet zo content

Dure Verzendingkosten. Ik moest een geld terugkrijgen maar tot nu toe heb ik nieks op mijn rekening.

super en tevreden

mijn ervaring is in Eén woord super en zal later weer een bestelling plaatsen alvast mijn dank daarvoor met de geleverde artikelen m.v.g. Mevr. c dekker

Het ging perfect

Zoals verwacht!

Prima, vriendelijk en snelle service

Goede spulletjes, snel geleverd.

De levering was snel. Je word goed op de hoogte gehouden waar het pakketje zich bevind. Ik bestel hier absoluut nog een keer weer

Top producten en goede service

Een uitgebreid assortiment voor een leuke prijs. De bestelling wordt snel verzonden. Ik kom zeker nog eens terug.

Uitstekende ervaring

Ondanks vertraging in de levering alles correct en goed uitgevoerd . Communicatie was heel goed.

Rommelige verpakking, niet als cadeautje te geven

Had pixels besteld in groter formaat met 4 platen, dit bleek een afgedrukte werkbeschrijving te zijn in een plastic mapje met de matjes en platen gewoon los in een kartonnen doos. Was door gls gewoon aan de voordeur gezet waardoor het dan ook nog eens doorweekt van de regen was. Dit had een mooi verjaardagscadeau voor de dochter moeten zijn

Te weinig geleverd, maar na 1 telefoontje werd er nageleverd. Prima service

Duidelijke website en snel binnen

Snelle levering, goede kwaliteit

Vlotte communicatie, correcte levering

Product hele goede kwaliteit

Levering liet wel op zich wachten. Ook bij de bestelling krijg je niet meteen een order bevestiging

Netjes bezorgd

Vlotte afhandeling

Pakketje werd vlot en netjes bezorgd.

Ingewikkeld maar mooi.

Ik wist eerst niet goed hoe te beginnen. Uiteindelijk merkte ik dat ik een paar foutjes had gemaakt. Zodra het af was, was ik ondanks alles toch tevreden.

Snelle levering, site is duidelijk wat er wel/niet is en hoelang levertijd.

Mijn bestelling was niet meer leverbaar , maar kon toen iets anders bestellen . Dat is verder goed verlopen . Ben tevreden met mijn borduurpakket.

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!