Fantastisch!!!!

Ik was op zoek naar bepaalde wol. Die was nergens verkrijgbaar en toen vond ik via internet Zomerspeelgoed. Wát een assortiment! Prachtige producten en supersnelle en zorgvuldige levering! Echt een aanrader! Enorm bedankt ! Een heel tevreden klant zoals jullie lezen :).

Snelle zending, duidelijke communicatie

Snelle verzending van het product. Bleek niet compleet, dit was netjes gemeld op de pakbon en binnen enkele dagen was de nazending al gereed.

uitstekend

Leuke winkel met echt van alles...Superblij met mijn mooie houten penselenboxen! Maar er is veeeel meer...

Volgens afspraak geleverd hama strijkkralen

Net de kleurtjes die ze ergens anders niet hadden, kon ik hier bestellen Fijn!

3 weken moeten wachten

Jammer dat er niet voordat de bestelling was gedaan werd bekend gemaakt, dat het artikel niet direct op voorraad was, maar dat ik er nog 3 weken op miest wachten. Uiteindelijk is het wel netjes bezorgd, later dan dat ik wilde....

Snelle, onbeschadigde levering!

Positieve ervaring.

Super geweldig

Toppers

Super service, meedenkend en vriendelijk

Prima, goed verzorgd

Snel verstuurd

Grote sortering en snelle service

Ik vond het kiezen op de site makkelijk en overzichtelijk. Ondanks dat erbij stond 1 tot 3 weken levertijd was het bestelde met enkele dagen geleverd. Ben nog niet begonnen met borduren maar het pakket ziet er veelbelovend uit!

super

zag er allemaal prima uit.

Altijd topservice

Geweldige service

Helemaal prima

Artikelen precies zoals verwacht. Ben er heel blij mee, want het was wat ik nodig had. Mijn zelfgemaakte magneetjes zijn heel mooi geworden! Verzending ook goed! Had alles snel in huis en goede communicatie. Geen op- of aanmerkingen. Helemaal prima!

Ik ben fijn geholpen

De bestelling was erg snel geleverd. Was ik erg blij mee want nu kon ik direct verder breien.

Goed gegaan even moeten wachten omdat iets niet op voorraad was!

Enige wat niet goed was is het volgende: ring maat 15 kon alleen met tien stuks terwijl er staat 1 St of 10 of 100! Mijn dochter had er nog een liggen dus daarom niet bij jullie besteld!

Zeer trage levering, slechte communicatie

2 december een verfdoos besteld. Na kerst maar eens gebeld waar het bleef. Waren de bestelling vergeten, het kon besteld worden en dan zou het volgende week bezorgd worden. 2 weken later weer gebeld, weer vergeten op te sturen. Uiteindelijk het pakket ontvangen.

Vrolijk, behulpzaam personeel en snelle service

Met plezier kom ik in de winkel en toen dat niet kon en ik online bestelde, ging dat heel rap. Altijd goed advies, ze hebben een heel uitgebreid assortiment, het personeel denkt met je mee: kortom, een aanrader!

Great service

Ordered online and collected my order the same afternoon. Very good service.

Helemaal top!!

Mooi pakket met alles erop en eraan. Zeker volgende keer, weer bestellen.

Kreeg goede informatie over t product en over de bezorging

Perfect.

De webshop is overzichtelijk en je hebt er een enorme keuze. Na de bestelling verloopt de opvolging en levering zoals het hoort. De bestelde artikelen worden met zorg ingepakt en de goede service van GLS levert je pakje snel bij je thuis.

Speelgoed

Goed verpakt en snel geleverd

Super goed en snel

Snelle levering en goed op de hoogte gebracht over wanneer ik het kon verwachten. Blij met hoe het product was/is

Goed assortiment!

Precies wat ik nodig had!

snel en goed geleverd!

na bestelling worden de producten altijd snel geleverd. Bij een eerdere bestelling was behulpzaamheid via telefooncontact prima.

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!