Ik kon de bestelling goed volgen en heb ze ook goed en snel ontvangen!

zeer correct

keurig op tijd ,en netjes te woord gestaan

Is heel leuk en ontspannend en gemakkelijk

Hallo Het is veel leuker en gemakkelijker nu met wat ik nu besteld heb bij jullie,dan met de klassieke kruissteek pakket dat je anders had. Ik ga zeker nog bij jullie bestellen het is heel goed verzorgd en mooi zoals op de site van jullie. Met Vriendelijke Groeten Sofie

Goede service, click and collect. Duidelijke communicatie Super kwaliteit breigarens van diverse topmerken

Click en collect gedaan omdat ik echt iets nodig had voor het afronden van een bestelling. Binnen twee uur kon ik het afhalen. Lieve mensen, prima service

Snel en persoonlijk

Snelle levering en snel persoonlijk bericht als je n vraag hebt!!! Dat werkt!!!

Prima service met click en collect. Ik hoop dat jullie snel weer op een normale manier open mogen!

Bestelling nog niet ontvangen

Op 24 december 2021 zou mijn bestelling via GLS geleverd worden. Ik ben de hele dag thuis geweest en geen pakket geleverd. Via mijn Track iD ZXUUMJ9Y is het pakket in de depo in Tongeren. Ik heb al 2 mails gestuurd ivm mijn pakket en krijg geen antwoord. Vandaag getelefoneerd, en dan krijg je een automatisch antwoordapparaat dat ik een mail moet sturen!!! GLS levert ook bij ons in de krantenwijk Het Hoekske. Daar ben ik gisteren gaan vragen of mijn pakket daar is geleverd, maar ook niets. Kunnen jullie dit probleem Oplossen? Groetjes, Geukens Ria

Snel en makkelijk

Ik heb via de site een bestelling gedaan en lag binnen een uur al klaar voor mij

Zomerspeelgoed is betrouwbaar en correct.Wij hebben zeer goede ervaringen.Dank u wel !

Hele fijne ervaring

Op mijn verzoek om van een foto een pixelpatroon te maken kreeg ik heel snel een voorbeeld toegestuurd met alle informatie. Het totale pakket kreeg ik nadat ik het besteld had keurig en snel thuis bezorgd.

Snelle service pefekt verpakt g9ede prijs

zomerspeelgoedwinkel is goed

Kwaliteit is goed

Snelle goede levering

Groot assortiment, en snelle levering.

super

vriendelijk en nemen de moeite om je te helpen bij problemen.......

Topservice

Nalavering was prima, producten prima en er werd ontzettend hard gewerkt om een foutje op te lossen. Zeer vriendelijk en meedenkend. Aanrader.

Goede service!

Aardige mensen en heel hulpvaardig

Aardige mensen en heel hulpvaardig. Leuke winkel met veel mooie producten.

Positief

Positief

helemaal prima!

Lekker snel. Ik zocht belletjes om muziekinstrumenten mee te maken. Ik koos voor kattenbelletjes maar uiteindelijk zijn grotere belletje misschien geschikter. Die ga ik nu bestellen. Goede ervaring met zomerspeelgoed.

Prima, snelle service.

Prima, snelle service

Super snelle levering ...prachtig pakket

Ondanks de lange levertijd zijn beide pakketten goed aangekomen en perfect verpakt en afgeleverd.

alles ok !

bestelling , wachttijd , levering ....alles ok en perfect verlopen !

Ik vind dat ik lang op mijn bestelling moest wachten.

Als ik iets online bestel is binnen 48 uur binnen, of het staat erbij dat het langer duurt.

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!