Altijd vriendelijk en behulpzaam

Ben al jaren klant, je wordt altijd vriendelijk en behulpzaam behandeld.

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Word heel fijn geholpen

Ik had kralen besteld en die kwamen niet aan. Heb gebeld en het was gelijk opgelost. Ze waren toch binnen gekomen en ook dat hebben we samen geregeld

Snelle levering en perfect product!

Zeer tevreden en snelle, goede levering.

Alles netjes geleverd.

Goede ervaring mee

Accuraat en snel geleverd, makkelijk te bestellen in de webshop en hiervoor goed geholpen in de winkel.

Uitstekende communicatie en snelle levering

Uitstekende communicatie en snelle levering

Pakje in goede staat ontvangen

Traag courierbedrijf

Correct, betrouwbaar en meedenkend.

Wij hadden 2 pakketjes besteld. Een ervan was niet op voorraad en moest besteld worden. Met hun afgesproken dat men de pakketjes gelijktijdig verzonden zouden worden ivm met portokosten, als de pakketjes er maar voor de kerst waren. Op eigen initiatief toch 1 pakketje opgestuurd, 22/12 ontvangen. Dit noem ik meedenken. Overigens vanmorgen,24/12, pakketje 2 alsnog ontvangen. Beste André & José Zomer, bedankt voor deze service. wij wensen jullie fijne feestdagen en een gezond 2022.

attent en vlot afgehandeld

Attent en vlot!

Zeer vriendelijk en vlot geholpen!

Er was per ongeluk een verkeerde kleur wol ingepakt. De mevrouw aan de telefoon was zeer vriendelijk, keek mee en regelde direct dat de juiste kleur werd opgestuurd. Snel opgelost dus. Heel fijn!

Prima geregeld

artikel is precies wat ik wilde en keurige levertijd

Goede ervaring perfect

Levering was keurig en super snel en er werd meteen gereageerd op een vraag die ik stelde

Goede, snelle en adequate afhandeling

Goede, snelle en adequate afhandeling

Genoeg keuze en goede service

Fijn dat de bestelling in een drukke tijd (sinterklaas) op tijd was!

super

Goede communicatie,vlugge verzending

Keurig netjes en ook op tijd

Op zondagavond besteld, en op dinsdag al binnen gekregen,, top

Besteld en geleverd , voldoet aan verwachting ben erg blij :-)

Besteld en geleverd , voldoet aan verwachting ben blij :-)

Netjes ingepakt en goede producten

Mijn bestelling was netjes ingepakt en alles was aanwezig. Ook netjes op tijd geleverd.

Ik heb een prima verzorgde bestelling ontvangen

Mijn bestelling is zorgvuldig afgehandeld.

Heel tevreden

Altijd heel goede prijs kwaliteit en heel snelle levering.

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!