goed product

snelle service en goede produkten

Ook in de sinterklaastijd snelle levering en goede snelle reacties op mails! Heel fijn!

Heel snel geleverd.

Vlotte bezorging. Mooi pakket

Goede ervaring, wat bestelling betreft. Mooi en overzichtelijk pakket.

Zeer snelle levering

Ik had een pixel pakket besteld en dat werd de andere dag al bezorgd. Dus erg tevreden over deservice.

Ruime keuze, mooi product, snelle levering

Mooi pixelpakket voor mijn zoon besteld. Hij is er erg blij mee.

Levertijd langer dan aangegeven op de website

Toen ik bestelde, wist ik dat er levertijd op zat, van 1 a 2 weken. Nadat ik na 2 weken niets gehoord had, heb ik contact opgenomen om te horen wat de status van mijn bestelling was. HIer heb ik helaas geen antwoord op gekregen. Na 3 weken heb ik dit nogmaals gedaan, toen is er wel reactie gekomen. Ik ben blij met het item dat ik heb besteld, dat was nergens anders verkrijgbaar.

Snelle levering. Prima spullen.

Prima bedrijf!

Het bestelde werd snel en keurig verpakt geleverd. Communicatie is ook goed!

Bestelling ok en vlug geleverd.

Correct van afhandeling

Goed verzorgd. Juist een minpunt als ze leveren krijgen We daar geen melding van dag en ongeveer het uur en plotseling staat het voor de deur

snel en netjes

perfect

Snelle levering.

Helaas is de beschrijving niet in NL

Snel geleverd alles compleet super

Een telefoontje alles word in orde gemaakt twee dagen later alles in huis ,zeer tevreden.

super

super snelle levering

goede srvice

heel positief

Snelle correcte levering

Mooi product prijs-kwaliteit. Blij dat ik het snel ontving.

Netjes verpakt en snelle levering!

Netjes verpakt en snelle levering!

prima webshop met ruime keuze

Ik vind Zomerspeelgoed.com een prima webshop ze hebben een goede pixelhobbyafdeling waar je genoeg keus hebt om je favoriete pixelpatroon uit te kiezen mijn bestelling werd keurig verpakt verstuurd en netjes bij mij thuis afgeleverd waardoor ik snel kon beginnen met mijn nieuwe pixelpatroon van de Mona-Lisa. ik vind het leuk dat je als je een reviews plaats 5% korting krijgt op je nieuwe bestelling.

Zeer behulpzaam

José heeft uitstekend haar best gedaan om voor mij een kleurencombinatie van Scheepjes Colour Crafter garen pakket naar mijn wens samen te stellen. Top!

Goed op de hoogte gehouden via e-mail. Snel bezorgd.

Materiaal is exact wat er beloofd wordt. Prima levering.

Is prima geregeld.

Overeenkomstig de afspraak voor betaling en verzending afgehandeld. Heel tevreden. Bedankt !

mooi, maar duurde lang

na een mail sturen [ na 4 weken] kwam het de volgende dag

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!