Super en snelle.levering

Goede en snelle levering

Mijn ervaring met jullie was heel goed .

Snelle levering netjes verpakt.

goed assortiment en goede service

In aanloop naar Sinterklaas had ik een vraag, de telefoon werd direct opgenomen, de vraag eenduidig beantwoord. Top.

Gemakkelijk website om te bestellen, heel snelle levering in een veilige verpakking. Top dank u

Mooie spullen, snelle levering.

Mooie spullen van goede kwaliteit, ook lekker snel geleverd.

Mooi op tijd geleverd Bestelling prima in orde Zal er zeker nog eens gebruik van maken

Snelle en uitstekende service

Helemaal top

Goed en meedenkend

Goed en snel geleverd

Heel mooi totaal pakket.

Cadeau voor dochter.

Alles in orde

Alles in orde en snel geleverd.

mooie materialen en goede vlotte levering

Super snel ontvangen

1 ste maal besteld en kreeg het zeer snel aan . Top

Had donkere vulling besteld en kreeg licht grijs

Heb de volgende dag gebeld maar er werd niet opgenomen. Vind het onprettig spul door alle draadjes die erin zitten

Goede levering en heel klantvriendelijk.

Snel en goed ontvangen

Veel keuze en perfecte afhandeling van de bestelling.

Vlugge, juiste en nette levering.

Goed service

Pakket was snel binnen

Altijd goed

enorm klantgericht!

Ze hadden mij gecontacteerd om te vragen of mijn bestelling wel correct was. Ik had een waslijst aan producten en dan ertussen ineens 2 in een ander formaat. Of dit wel correct was. Nee, dit was inderdaad foutief besteld van mij en dus echt wel tof dat ze dit opgemerkt hadden en wilden wijzigen! Verder was mijn bestelling er ook snel.

Groot assortiment, prima service!!

Ik had om informatie gevraagd mbt lijstjes die ik zou willen kopen. Ik werd eerst gebeld voor overleg, en toen hebben ze alleen wat ik wilde toegestuurd. En meteen de rekening in Klarna aangepast. TOP!

Supersnel en verzorgd

De dag nadien had ik mijn bestelling al ontvangen. Snelle en vriendelijke communicatie en levering.

Piekfijne mensen en piekfijn in orde

Voor de eerste maal iets besteld kon er niet goed aan uit maar één telefoontje en super op een vriendelijke manier geholpen Dan daar voor

Redelijk goed

Snelle levering maar mijn magneet strips zaten er niet bij. Alles zat goed verpakt en was een stevige doos. Materiaal die er in zat was het geen die gevraagd is en zeer propere staat.

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!