Bestelling op tijd binnen, was cadeau, ontvanger zeer tevreden

Mijn bestelling is goed aangekomen .

Uitstekend!

Ik was op zoek naar grote mandalaringen. Na een telefoontje werden deze snel geleverd. Helaas was de bezorger onzorgvuldig omgegaan met het pakket en was 1 ring verbogen. Na dit gemeld te hebben kwam men met een passende oplossing. Mijn ervaring met “Zomerspeelgoed” is dus zeer positief!

goed verpakt, snelle levering, artikel komt overeen met het plaatje

Prima, als ik weer iets nodig heeft kijk ik eerst op de website

Wordt ook in Duitsland snel geleverd

De uitleg en ideeen zijn goed

Great

Great

Hoed

Prima vetpakt

Snelle levering, goed verzorgd

Ben zeer tevreden

Het was vrij snel bezorgd.

Perfect!

Snelle levering, goede prijzen!

Nette goede levering en berichtgeving,

Erg vriendelijke en snelle service

Ik werd geholpen door een zeer vriendelijke medewerkster, gaf duidelijke uitleg, had geduld, snelle levering, ook met een nalevering ging het goed! Ben heel tevreden!

Snelle en adequate handeling

Mijn vraag werd meteen begrepen. Heel fijn. De levering van het materiaal was heel snel in huis. Helaas had ik maar 1 stuks nodig. (borduurpen) Er zaten 12 in een pakje. Dat zou minder kunnen wat mij betreft.

Ik vul vrijwillig een beoordeling in/hoezo verplicht

Vlotte afhandeling Mbt het borduur proces zelf: Erg jammer dat er geen nederlandse beschrijving bijzit... En een reserve naald of het vermelden van de naald dikte zou fijn zijn. Groet marjan hoekstra

Is goed gekomen

Duurde erg lang eer de bestelling kwam

Dik tevreden

Snelle levering en prima kwaliteit

Gied

De service is heel goed

Zeer snelle en vlotte service, heb echt het gevoel dat klant koning is

Men staat hier steeds klaar

goed, mooi wol

Supersnel en goed.

Mijn bestelling in goede toestand en snel ontvangen tegen redelijke verzendkosten.

Snelle en correcte levering.

Zelfs sneller geleverd dan aangekondigd.

Wij hadden teveel porto kosten betaald, werd keurig 2.00 terug gestort, heel netjes.

super goed

ik bestel regelmatig en ben altijd blij met hun snelle levering

super

Echt aan te bevelen.

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!