Zeer vlugge bestelling na 2 dagen al gekregen

Vriendelijk, flexibel en transparant!

Zeer attent geregeld

Door mijn onkunde van het pc geburen ,kreeg ik een betalings herinnering,terwijl ik al had betaald voor dat het pakje binnen was . Vr.gr Hillie Gras-Kor

Jullie hebben veel spullen Hoef niet naar een winkel lekker makkelijk

Wij bestellen zeker nog wel weer bij jullie. Zeer tevreden.

Duurde lang voordat bezorgt werd

na 2 maand nog niks ontvangen, gebeld en kreeg te horen dat nog niet op voorraad was. 2 dagen nadat ik gebeld had werd als nog bezorgt. Puur toeval of is dit oeps gevalletje vergeten dan nu maar opsturen. Maar ben blij dat er is en tevreden met wat ik besteld had. De 4 sterren geef ik omdat ik erg lang moest wachten, anders waren het er zekers 5 geweest.

Goed en snel

Besteld en de volgende dag binnen

Leuke producten, leuke website. Ik kreeg per ongeluk 1 product in de verkeerde kleur, heb er meteen over gebeld en kreeg al heel gauw gratis het goede product. Prima service dus. Top!

Snelle levering.

Het pixelpakket is zeer goed ontvangen door mijn zoon.

Veel keuze, goede omschrijving van artikelen en redelijke prijzen. Wel wat langer moeten wachten, maar stond vermeld bij het artikel.

Zeer tevreden, transactie prima verlopen.

Duidelijke website, gelijk bevestiging per e-mail van de bestelling. Snelle verzending, prima verpakt,. Helemaal tevreden!

Snelle levering.

Goed product.

De bestelling is vlot bezorgd en goedverpakt

Duidelijke website, voldoende keus

Goede service en mooie produkten

Super tevreden

Ik had een borduurpakket besteld, maar later zag ik een mooier pakket dat meer aan mijn verwachtingen voldeed. Met zomerspeelgoed.com gemaild hoe dit het beste omgeruild kon worden. Helder antwoord daarop gekregen en de ruiling werd perfect geregeld. Top geregeld.

Wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestellingen, ervaar ik als erg prettig

krijgen wat je gevraagd had

ik had besteld diamond painting : formaat en alle materiaal om het te maken zat er in

Nadat ik de bestelling online besteld had kwam men al heel snel de bestelling thuisbezorgen.Had nl gevraagd deze te komen bezorgen.

Hoe

Mooi duidelijk patroon.

Het is een heel mooi patroon, is alleen jammer dat er geen Nederlandse tekst bij is, voor oudere mensen.

Heerlijk vlot

Heerlijk vlot!!!!

Goede en snelle service. Ik had zelfs meteen 2 euro teruggestort gekregen vanwege te hoge verzendkosten omdat de bestelling in een envelop kon

Correct en top producten

Wij hadden een aantal borduurwerk besteld waar er een niet van binnen was en niet meer te krijgen en is correct terug gestort Rest was top

Hele goede service en snelle levering

Ik ben heel tevreden over de goede service en de snelle levering. Op korte termijn had ik katoenen placemats nodig en gelukkig ontvang ik mijn pakket ruim op tijd. De kwaliteit is ook erg goed.

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!