Top!!

Door een foutje moest het opnieuw verstuurd worden. Ik heb toen gevraagd of het naar mijn vakantieadres verstuurd kon worden. Dat kon!! Ben dus al lekker aan het borduren!! Topservice!!

Snelle, vlotte levering met mooie houten letters!

Blij deze site gevonden te hebben.

zozo

Bestellen via Zomerspeelgoed verliep zeer vlot! Bezorging via GLS niet prettig; Zij moeten zorgen dat hun site werkt; dag tevoren lag het stil,kon je geen afhaaladres intoetsen. Ook misten zij het bericht dat andere bezorgdiensten wel hebben,waarop zij al kunnen geven of het een brievenbusbezorging wordt. Zomerspeelgoed zou ik zeker aanraden maar niet GLS

Super geholpen en nu knutselen maar !

Heel fijn geholpen met het bestellen van een eigen foto met pixelhobby. Snel antwoord via mail. Vlotte levering . Nu nog wat “werken” voor we het resultaat kunnen bewonderen

Afmetingen niet geheel naar wens

De lijst was iets te groot. Ik verwachtte dat het overeen zou komen met mijn pixelwerk van 4x4 plaatjes maar dat was niet het geval.

TOP!

De service was erg goed, hetgeen ik besteld had was erg snel binnen en het zag er allemaal goed uit. Zeer tevreden.

Precies wat ik wilde

Snelle levering, mooi product, precies wat ik wilde

Snelle levering, goede kwaliteit

Pakket was open

De envelop was al extra dichtgeplakt aan de zijkant maar nog steeds open in de hele lengte open. Misschien moeten ze denken om het anders te vervoeren. Veder geen duidelijke instructies voor het product te gebruiken.

Leuke spulletjes en snelle verzending!

Leuke spullen op de site voor een betaalbare prijs en de verzending is supersnel!

Snel en efficiënt

Snelle levering en goede customer service.

Uitstekend service

Vlugge en snelle service en brengen u op de hoogte als er nog iets ontbreekt.

Prima pakket, netjes verpakt

Dit was mijn tweede pakket, het eerste was ook al heel netjes aangekomen en zag er prachtig verzorgd uit. Resultaat was zodanig dat ik met plezier een tweede pakket heb besteld .

goede service en snelle levering

mijn bestelling was heel snel binnen. Zeer tevreden .

Mooi product

Het gekozen product voldoet prima en is snel en correct opgestuurd voor goede prijs

Bestelling goed verzorgd

LEVERING ALS GOED ERVAREN ALLEEN KWALITEIT VAN DE NAALDEN MINDER

Alles dik OK

Goede service. Leverancier is vlot telefonisch bereikbaar en gedienstig. Hierin falen vele E-leveranciers

Prima gegaan volgens afspraak.

prima dienstverlening

alles werd heel snel bezorgd en netjes afgeleverd. we zijn heel blij met het materiaal!

Alles zoals aangegeven: levertijd, verzending.

Nadat ik mijn bestelling geplaatst had, kreeg ik al na een paar dagen bericht dat mijn bestelling bezorgd zou worden!! En dat klopte ook, supersnelle bezorging!!

Goed en veel keus

Ik Ben zeer tevreden met de kaarten alles zat er bij ook nog extra zakjes.

Zeer goede service

Zeer vriendelijk tijdens een telefoon gesprek, snelle service.

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!