Wacht nog op een gedeelte van mijn bestelling.

Goede website, snelle reactie. Mail dat de bestelling was verzonden. Bij ontvangst bericht dat een gedeelte van de bestelling wordt na gezonden? Nog steeds niets vernomen en ook geen idee hoe lang het nog duurt. Dat valt wel tegen. Geen enkele communicatie hier over geweest.

Snelle levering, duidelijke communicatie, goed verpakt. Toch de 10% korting gehad, ondanks dat ik die vergeten was in te vullen, super!!

Vriendelijk, meedenkend en super snelle bezorging

Ik zag op de site dat hetgeen ik wilde bestellen niet voldoende voorradig was. Ik heb toen gebeld. Ze hebben het gelijk besteld en apart gelegd. Toen ik wist hoeveel ik er exact nodig had, heb ik voldoende kunnen bestellen. Het was zelfs de volgende dag al in huis! Geweldig!

Voldoet aan de verwachting en prima service

Mijn kleindochter is erg blij met haar naaimandje. De verpakking was prima en keurig op tijd

Nette bestelling en volledig volgens verwachting.

Positief, snelle reactie bij vragen, snelle levering.

Netjes, snel en duidelijk.

De communicatie was duidelijk en het pakket was netjes vetpakt en snel geleverd.

uitstekend

erg snel en goed

Voldoet aan mijn verwachting, erg leuke traktatie voor een fijn prijsje! Snel geleverd en netjes verpakt!

Voor herhaling vatbaar

De levering is tot volle tevredenheid verlopen

Prima, snelle service!!

Goede webshop, ruime keuze. Eenvoudige bestel proces en snelle bezorging.

Prima site

Snel geleverd. Goed verpakt

fantastisch

heel tevreden er zullen nog bestellingen volgen

Degelijk verpakt schitterend product! Zeer tevreden klant.

Alles is naar wens verlopen!

voldoende

we moesten iets langer op het product wachten tot het geleverd werd en daar werden we niet van op de hoogte gebracht. Toen even gebeld en vriendelijk te woord gestaan. Product bevalt goed. Wat beter kan is dus tussentijdse communicatie.

Vlotte bestelling. Ruim assortiment.

Snelle service, netjes verpakt

Zie boven

Fijn materiaal om mee te werken

Lang gezocht naar deze sleutelhangers, om restjes van pixel te kunnen opmaken

Fijn contact via email

Bestelling is goed binnen gekomen

Dik in orde

Goede verpakking en vlugge service

goed opgelost

door een foutje in de levering kreeg ik mijn bestelling niet. Na een mailtje, kreeg ik de dag erop meteen door dat de bestelling alsnog in orde werd gemaakt. En als excuus nog een extra kadootje bij de bestelling! Heel fijn en heel prima opgelost! Bedankt! groeten Willeke Koopman

Borduurwerk

Gedurende de bestelling netjes op de hoogte gehouden van de status

Snelle en goede service.

Ik kreeg mijn bestelling al binnen een paar dagen, wat elders niet altijd zo is.

Snelle goede levering

Snel en netjes afgeleverd

Goede ervaring met prettige leverancier

Ik kreeg netjes mailtjes toen ik besteld had en het verzonden werd. Het was netjes verpakt en werd op datum en tijd bezorgd. Goede ervaring, aanrader voor anderen.

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!