blij

Ik ben erg blij met jullie hij is nu af

Ik ben uitstekend geholpen dank daarvoor

Ik zou zo weer bestellen bij jullie

Zeer snelle levering

Zeer snel , zeer fijn

Winterwerkje

Wat bedoelt was als winterwerkje, veel binnen en zeker met corona laatste winter, wordt het toch zomerweek. De bestelling duurde veel te lang en twijfelde of het allemaal wel bonafide was. Gelukkig wel.

goede service

Prettige ervaring met eigenaar van zomerspeelgoed.com Omdat mij niet alles duidelijk was over het materiaal een persoonlijke mail gestuurd. Hierop al snel een persoonlijk,duidelijk antwoord terug gekregen.

Persoonlijk

Er waren wat hobbels met de levering en beschikbaarheid maar het is super netjes opgelost!

Lekker snelle levering en goede communicatie!

Lekker snelle levering en goede communicatie!

erg goed en optijd geleverd ik ben tevreden

Zeer tevreden.

Mijn bestellingen bij u verlopen zeer goed, kan er van op aan dat we het krijgen, de weken kloppen precies qua levering.

Snelle levering, product als verwacht.

Ook prettig: een latere aanvulling van de bestelling werd zeer gemakkelijk aangepast.

Goed maar verkeerde omschrijving

Ik dacht oplosbare borduurstof te kopen zoals in de omschrijving stond maar het is borduurstof waarbij je de draden eruit moet trekken, misschien handig om dit te veranderen.

Alles netjes ingepakt. En het product ziet er goed uit

Prima verwerking van bestelling en verzending

De bestelling is netjes en vlot ontvangen.

Alles prima

Prima opvolging

Goed materiaal en degelijk verpakt verstuurt

Degelijk

Het is een mooie patroon

Het is goed om schrijven en ik ben tevreden er mee

Toppie, geweldig!

Vlotte levering, goede service en goede kwaliteit van mijn bestelde artikelen (allemaal diamondpainting). Een klein minpuntje. Van de 3 bestelde diamondpainting kaarten viel 1 kaart me een beetje tegen. De kaart zelf was heel mooi maar er kwamen maar heel weinig steentjes aan te pas. Met een kwartiertje was de kaart klaar!

Super goed

Netjes en op tijd geleverd. Heel erg tevreden.

Prima verzorgd

Prima verzorgd,ik ben nog op zoek naar de heilige maria,als u de,e kan leveren hou ik me zeer aanbevolen,en nog een flamingo Bij voorbaat hartelijk dank Mevr Post

Heel snelle levering en verzorgd ingepakt

Prima en snelle levering

De bestelling lag klaar, en ik kreeg goed advies over aanvullende artikelen.

Ik werd vriendelijk geholpen.

Product voldeed aan verwachting

Product was precies zoals omschreven was. Op tijd en netjes gelev

Snelle en accurate leverantie

Gekozen item was precies wat ik ervan verwachtte

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!