Keurig

Gewoon goed!

Mijn ervaring met zomerspeelgoed is zeer goed. Ze helpen je goed met de vraag die je heb. Klantvriendelijk. Zoeken mee met oplossingen Zeer aan te raden voor iedereen

heel erg goed

heel erg goed . de kaart was erg vlug op de plaats waar hij wezen moest.

Nette afhandeling van mijn bestelling

Nette en makkelijke site goede prijs kwaliteit vlotte levering

Mooi borduurpakket.

Ruime keuze op de site. Levertijd was iets langer dan verwacht. Maar verder prima.

Snel geleverd en de juiste producten! Top

super service

makkelijke site en een hele snelle levering van mijn pixelpakket en lijst

Super snelle levering

Er stond als levertijd 1 a 2 weken maar al binnen een week in huis

Prima ervaring

Makkelijk te bestellen, goed en duidelijke uitleg. Prima product en goede levering.

Zeer praktisch en snel

Deze bestelling kwam binnen de 4 werkdagen toe zeer beleefd en snelle reacties

Artikel volgens afspraak geleverd. Goed verpakt.

Mijn ervaring is top.

Keuris en netjes verzorgd

Snelle levering,netjes verpakt.

Prima afgeleverd, alleen jammer dat het zo lang duurde voor ik de bestelling had (2 weken).

Meedenken

Attent

top

prima hele snelle levering

Zoals verwacht....

Snelle service en goede kwaliteit

De betaling met Klarna verliep niet helemaal goed, hier een mail over gestuurd en binnen een dag antwoord. Vervolgens per bank overgemaakt, weer een mail dat ze het hadden ontvangen en dat de artikelen verstuurd werden, dag erna waren de spullen in huis

Top en snelle levering!

Snelle levering en goede kwaliteit

supervlotte afhandeling , bedankt hiervoor

toppie.

zeer snel en goed!

uitstekend

is heel goed

mijn ervaring is heel goed

uitstekend

Super snelle levering binnen 1 dag en goede website.

prima service

Eerst kwamen de verzonden artikelen na een week niet aan. Na e-mailcontact hebben ze alsnog de bestelling verstuurd.

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!