Perfect!

Bestelde materiaal werd correct en heel snel bezorgd! Voor mij is supersnelle bezorging niet nodig.

Ik heb mijn bestelling in uitstekende staat ontvangen.

In eerste instantie leek er iets mis te gaan met betrekking tot de betaling. Tijdens het telefoongesprek hierover werd ik echter op duidelijke en heldere manier geholpen en bleek het heel eenvoudig opgelost. De aflevering was ook helemaal in orde.

Vlotte levering van de bestelde goederen.

Levering kon op afhaalpunt. Ideaal als je overdag werkt.

Correct en snel

Positief, voor herhaling vatbaar

Snelle levering en mooi artikel

Mijn bestelling van hobby pixel is snel geleverd. Ik ben erg tevreden over het mooie patroon en de prima verpakking

Goede service met prima advies

Voor mijn diamant painting werk zocht ik een lijst. Toen ik de goede maat niet zag op de site en ik ook wat onzeker was over de juiste maat, heb ik gebeld met zomerspeelgoed. Ik kreeg een prima advies, met advies over de juiste manier van behandelen van het werk zodat het na verloop van tijd niet uit elkaar zou vallen. De lijst met toebehoren werd prima verpakt ongeveer na de afgesproken tijd afgeleverd. Ik ben heel tevreden en zal vast nog wel eens iets bestellen b8j zomerspeelgoed.nl.

Al meerdere malen besteld. Goede service, veelzijdig aanbod.

gewoon goed

product zoals omschreven en snel geleverd

Bestelling afgehaald, prima geregeld.

2 bestellingen gemaakt. Verpakt in 1 verzending. Verzendkosten terug gestort gekregen. Snelle levering en aardige en behulpzame mevrouw aan de telefoon. Gewoon top!

Snelle makkelijke transactie

Prima. Product voldoet aan verwachting

Netjes verpakt, op tijd bezorgd, alle artikelen aanwezig, en er komt zeker een vervolg

Mijn ervaring krijgt zeker een vervolg. Dit was voor mij de eerste keer maar ik vind de site goed en de service is ook goed en ik heb nog meer nodig voor mijn Pixel projectje.

Matig

Ik ben er net aan begonnen. Het is leuk om te doen maar er zitten 3 kleurtjes bij waar geen nummer op staat. Dat is wel een beetje jammer.

Goed en snel geleverd

Ben zeek tevreden over de service en de snelheid van leveren

Zeer goed en snel gekregen

Na de bestelling heb ik de spullen netjes verzorgd toegezonden gekregen.

Vanaf het begin van de bestelling goede en vriendelijke communicatie. En onverwacht snelle levering.

Er was wat fout gegaan met de betaling, maar na een telefoontje was het opgelost. Pakketje werd de volgende dag al bezorgd.

Super goed

Snel verstuurd. En goed verpakt.

Gewoon goede service

Binnen 24 uur kun je de bestelde producten ophalen of thuis bezorgd krijgen, top toch..?

Snelle levering, prima verpakt

Vlot bezorgd, netjes ingepakt. Ik ontving een mail met de verwachte bezorgdag.

Prima kwaliteit en verpakking

Goede kwaliteit en verzending in een degelijke verpakking.

Het product was een tijd niet leverbaar maar zodra het weer beschikbaar was, hadden we het ook supersnel in huis. Communiceren het proces snel en vriendelijk.

goede service

bestelling stond al klaar moest er nog wat bij hebben geen probleem

Besteld en snelle levering duidelijke mail berichten over levering. Top

Zag er keurig verzorgt uit

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!