goed advies en uitleg

Behulpzaam bij afronden bestelling, goed advies.

Goede ervaring

Snelle levering Netjes ingepakt Nu,nog wachten op een naleving

Heel goed geholpen

Ik ben heel goed geholpen geweest en zlrijd even vrienwelijk

Netjes verpakt en keurig op tijd binnen

Behandeling en levering zoals gemeld bij bestelling en zelf een paar dagen eerder !

Alles binnen dus tevreden

Betrouwbaar en hulpvaardig

Hoewel niet alles in één keer geleverd kon worden, was er telefonisch goed overleg en kon er een alternatief geboden worden. Daarna werden afspraken ook nog eens netjes via de mail bevestigd. Prettige ervaring.

positief met een rqndje

Product is prima maar jullie levertijden zijn wat lang...

Super levering.

Er stond op de website 1 tot 2 weken levertijd. Gelukkig had ik na 3 dagen al een mail dat jullie het hadden meegegeven met postnl. Werd via de mail super op de hoogte gehouden over me pakket. Wel had ik gehoopt dat er een nog duidelijkere beschrijving voor het borduren bij zou zitten voor mij als een beginneling die dit wil maken voor een vriendin. Maar misschien is dit van mezelf iets te hoog gegrepen in 1 keer. :)

snel en goed

Snelle levering, en het goede materiaal!

Goed geholpen

Mooi alternatief geboden

Prima geholpen

Zeer goed.

Ben zeer tevreden

Ik heb mijn besteling bij jullie geplaatst en dit word snel en netjes afgehandeld. Ook als je belt word je snel en netjes te woord gestaan. Ik zeg ga zo door. Vriendelijke groet AnneMarie Klinkhamer

Vlotte levering

Ik vind het alleen jammer dat de afbeelding bedekt is met ondoorzichtig papier. Ik heb ook afbeeldingen gehad met doorzichtig plastic zodat ik het hele plaatje kon zien.

Te laat

Spijtig genoeg heeft de bestelling te lang op zich laten wachten waardoor ik het regenwormen hotel niet meer gebruikt heb ik mijn klas. Het thema was voorbij.

Bestelling stond klaar, fijn dat t zo kan en mn moeder door kan breien , hartelijk dank ook namens mn moeder

Super geregeld

Mooie strijkkralen en snel geleverd

heel goed netjes verpakt

over alles tevreden

Het ziet er goed uit en is netjes verpakt. Ik heb het meisje met de parel gekocht en bijna € 280,00 betaald. Voor die prijs had er toch wel een pincet bij gekund. Nu moet ik eerst nog naar de stad om een pincet met een stompe punt te kopen.

Het pakje is in goede orde ontvangen. Het is een kado voor mijn kleinkind.

Mooi pakket, maar lange levertijd

Er staat vermeld dat je op de hoogte gehouden wordt ivm levertijd. Helemaal niks gehoord, en veel langer als 1/2 weken.

Snel geregeld

Snel en netjes geregeld

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!