Zeer goede service

De diamond painting werd zeer snel thuisbezorgd. Ik ben telefonisch erg goed geholpen en zeer vriendelijk te woord gestaan.

Ze hadden precies nét de onderdeeltjes die ik nodig had!

Ze hadden precies de onderdeeltjes die ik nodig had!

Mooi verpakt en op tijd geleverd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Mooi verpakt en op tijd geleverd. Zeker voor herhaling vatbaar.

correct en snel

ook snel een duidelijk antwoord op een bij de bestelling gestelde vraag

Ik heb besteld,en de goederen kwamen binnen na al 1 dag. Heel snelle levering. Top gewoon.Dit is een voorbeeld voor vele websites. Je hebt je bestelling snel nodig krijg je het ook. Goeie service. En bestelling goed te volgen.

supersnelle afhandeling

keuze uit zeer ruim assortiment

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Heel tevreden!

Meteen reactie na bestellen. Ook direkt bekend gemaakt dat het artikel niet op voorraad was, maar besteld moest worden. Toch de bestelling in een week in huis en keurig netjes!

Goede service, snelle afhandeling

Snel geleverd. Er ontbrak iets, maar ook dat werd snel nagezonden.

Makkelijk te bestellen, vlotte bezorging

Makkelijk besteld, vlotte bezorging

Helemaal in orde, levertijd zoals aangegeven

Helemaal in orde, levertijd zoals aangegeven

uitstekend; prima site en zorgvuldige en snelle levering

De bestelde Top Deco verf is van prima kwaliteit. De site is duidelijk; wel bleek het mogelijk om een artikel te bestellen dat niet op voorraad is. Bij dat artikel was wel vermeld dat het niet op voorraad is, maar ik heb per ongeluk toch dat artikel besteld en betaald. Zomerspeelgoed heeft het meteen gecorrigeerd en binnen twee dagen werd het bedrag van het artikel gerestitueerd. Prima service. De verpakking is adequaat en de levering snel en goed op tijd. Ik beveel deze site zeker aan.

Snelle afhandeling en levering. Goede communicatie

Verkeerde levering en erg verwarrende communicatie

Er werd iets verkeerd geleverd. De communicatie hieromtrent verloopt traag en verwarrend. Ik krijg van 2 verschillende bronnen mails. De verkeerde levering wordt opgehaald maar ik weet niet wanneer ik de juiste levering zal krijgen. Ik stelde een "ruil" voor, dus het juiste afgeven en ik geef het verkeerde terug mee maar dit kan blijkbaar niet.Ik hoop dat het in orde komt want het gaat toch om een bedrag van 30 euro

Top. Zeer snelle levering.

vriendelijk

moest even wachten maar toen ik had gebeld was alles heel rap hier

Uitstekend.

Al vaak bij deze mensen pixel schilderijen besteld niks anders dan lof mooie producten en een super service.

Oke

Het eerste product heb ik gelijk ontvangen wat super was! Maar het tweede product is gezegt dat het maar liefst 3 weken zou duren. Achteraf heb ik er 4 weken op moeten wachten voordat ik heb binnen had.

uitstekend

goed geholpen erg vriendelijk

Zeer goed. Ze denken met je mee.

Ik heb hier twee borduurpakketjes gekocht. Een daarvan was niet meer leverbaar. Vrij snel na de bestelling kreeg ik daarover een email met de uitleg waarom het niet leverbaar was en of ik mijn geld terug wilde of voor hetzelfde geld iets anders wilde uitzoeken. Heel netjes. Ook kreeg ik bericht over de status van de bestelling.

Goede ervaring

Goede ervaring en snelle levering

Pakketje snel en goed ontvangen

Toppie

Soms jammer dat niet alles van de maxi strijkkralen leverbaar is maar verder bij bestellingen super fijne service! Ik kreeg het niet voor elkaar om een kortingscode In te voeren dit hebben ze gelijk voor mij geregeld! Super lief en ze zijn betrokken

redelijk

ik kom heel veel strengen zijde tekort er is veel wit te borduren maar er zitten 2 strengen in het pakket

Het was in orde

Ikl heb mijn borduurpakketje goed ontvangen. Ben er blij mee want het is zeer mooi figuurtje. IK doe al meer dan 40 jaar handwerk en doe het nog steeds zeer graag. Ik volg alle handwerkjes goed op jullie website. Tot later, groetjes

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!