Makkelijk te bestellen. Duidelijke berichten. Goed afgehandeld.

Snelle bezorging, goed verpakt en duidelijk pakket

Netjes verzorgd. Mooi pakket met duidelijke beschrijving.

Deels prima maar nog niet alles ontvangen

Wat ik ontvangen heb is prima. Maar ik heb nog steeds de chenilledraad niet ontvangen. Kunt u mij informeren wanneer deze worden geleverd? Ik hoor het graag Groeten Anja Jansen

Zeer tevreden snelle afwikkeling

Erg behulpzaam.

Snelle levering goed verpakt

Sneller dan ik dacht en goed verpakt ontvangen

Heel tevreden!

Alles goed en op tijd geleverd!

In eerste instantie was ik teleurgesteld dat het pakket later zou komen dan afgesproken was. Maar het pakket werd op de afgesproken dag afgeleverd dus helemaal top!!!!!!!!!!!

Goed.

Goed.

Late bestelling

Doordat 1 artikel niet op voorraad was moest ik langer wachten

Snelle service!

Heel prettig! Dank!

Correcte, snelle levering

Makkelijk bestellen en snelle en correcte levering. Goed perpakt. Uitstekende service!

Goed behulpzaam

Goed verzorgt

kan ik na 1 bestelling nog niet beoordelen

ik heb nog geen ervaring

Keurig verzorgd

Ziet er netjes uit

Mooi product, snelle levering

Eerste bestelling, goed bevallen. Duidelijke mails over voortgang.

Vlotte correcte levering. Bij vragen direct een antwoord waar je verder mee kan.

Alles prima geregeld

Keurige levering, goed aangegeven wanneer de levering verzonden werd en alles is goed en snel ontvangen.

Kan niks anders zeggen als prima

Gemaild of ze iets zeker op voorraad hadden, meteen een reactie en meteen besteld. Ik had het de dag erna binnen. Assen-Eindhoven!

Vlekkeloos

Online bestellen is niet mijn ding.... Een goede vriendin verzocht erom. kom vast nog eens langs als de tijden weer normaal worden. Als het moet op herhaling. Dat wel

Super goed

Mijn bestelling was keurig netjes verpakt en snel binnen. Ondanks dt het zo druk is met bezorgen.

Bestellen van t product was eenvoudig, net als de veilige betaling ervan. Toen product niet op voorraad bleek is er heel snel een oplossing aangeboden. Die heb ik kort daana ontvangen. Goed opgelost dus !

Snel en prima product

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!