Niet echt initiatiefrijk van jullie kant, als ik eerlijk ben.

Ikzocht sokkenwol, had geen wikkel, dus stuur ik jullie foto’s van eerder gebreide sokken met die wol. Jullie antwoord: hebben we niet. Daarna wel met een alternatief. Wat blijkt? Jullie hebben het wel, via een andere route op de website, dus toch nog gevonden, door mijn dochter! De website is niet helder en consequent. Ik bel, krijg t goede nieuws dat die er ook is. Ik betaal en maak een ophaal afspraak. Ik kom het halen, blijkt niet klaar te staan, maar nog gezocht te moeten worden. Dus 3 maal haperingen. Het product is prachtig en jullie zijn erg vriendelijk, dat wel

Goede service en zeer tegemoetkomend

Prima geregeld!

Was blij dat het zo kon

Super!!

Leuke producten. Super service.

Een 5 sterrenervaring, snel, vriendelijk , goede voorlichting en super kwaliteit

Diverse producten gekocht en ben heel tevreden over de kwaliteit. Ook de hele afhandeling van voorlichting, bestellen en afhalen heb ik als bijzonder prettig ervaren. Het assortiment vind ik ook groots! Alle 5 sterren meer dan waard.

Het is jammer dat ik 2x een e-mail heb gestuurd voor pixelmatjes die niet bij de bestelling zaten.

Supersnelle levering

Helemaal prima!

Heel goed en vlug alles ontvangen

Heel goede ervaring

Vlotte afhandeling en zeer attente communicatie!

Wij steunen graag de kleine(re) onderneming i.p.v. reuzen als bol.com. Met een dergelijke service blijven we dat zeker doen.

Netjes en snel

Zoals beloofd gelijk teruggebeld

alles was compleet

Ik ben tevreden over mijn bestelling. Het was op tijd en alles was erbij.

Prima service en kwaliteit!

Ik kon even bellen voor overleg zodat ik de juiste keuze kon maken. De levering was supersnel! Mijn pixelfoto ziet er prachtig uit.

Ik ben snel geholpen, en mijn bestelling kwam snel aan

zending was wat aan de late kant

Prima communicatie en levering!

Prima communicatie en levering!

uitstekende service

Ik vind Zomerspeelgoed.com een prima webshop mijn bestelling werd netjes in een doos bezorg de pixelmatjes zaten netjes op volgorde in een doos en de voorbeeld vellen netjes in een snelhechter ik kon meteen beginnen met mijn favoriete hobby

Goed, prettige behandeling van het bestelde

IK ben niet iemand die van alles via internet besteld. Maar heb telefonisch contact gehad met het bedrijf. Wat bij mij in de buurt is. Het betelde werd na betaling van het bedrag. Binnen 24 uur had ik het pakket binnnen

Super goed

Heel erg goed ervaren

Vriendelijke mensen en bestelde keurig netjes afgeleverd.

Gewoon bestellen bij Zomerspeelgoed.com! Artikel netjes verzonden en in keurige staat.

Het ging gemakkelijk en s snel binnen

Alles netjes en vrij snel na bestelling bezorgd

De bestelde kleedjes zie er zoals op de website staan uit. Keurig verpakt met alle toebehoren.

Ik wordt al jaren goed geholpen.

Bij plaatsing van een verkeerde order van mij. Wordt dat ook zeer snel en vakkundig door ze opgelost.

Ontzettend goed geholpen

Doordat het bij de post zo ontzettend druk is, was mijn bestelling later. 2x gebeld met zomerspeelgoed en allebei de keren fantastisch geholpen en te woord gestaan. Zeker een aanrader

Heel tevreden

Had per ongeluk 2x dezelfde kleuren garen aangeklikt. Kon de bol zo omruilen voor een andere kleur.

Helemaal geweldig

Ik had dringend jeansnaalden nodig die hadden ze voor mij klaar gelegd en ik kon contactloos pinnen

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!