Snelle levering en leuk verpakt met een persoonlijk bericht

Prima, maar.....

Ik heb gebeld en gevraagd of t borduurpakket wat ik graag wilde hebben geborduurd werd met 1 draad. Dat was zo, werd gezegd. Echter, nu ik t thuis heb blijkt dat t wel degelijk met 2 draden geborduurd moet worden. Ik houd t wel omdat ik de afbeelding leuk vind, maar toch.

Prima geregeld

Het was eenvoudig om te bestellen en werd ook snel en compleet geleverd

Snelle levering en uitstekende service

s avonds besteld, de volgende dag vriendelijk te woord gestaan over een ontbrekend artikel, een alternatief werd geboden. Bestelling binnen 2 dagen ontvangen. Prima service!

Zoals mijn eerdere bestellingen, was deze weer goed geregeld. Alles was aanwezig in pakje. De levering was 2 dagen later dan gepland, maar dat lag aan het weer en GLS heeft toen het kon pakje op de daarna afgesproken tijd afgeleverd.

was geweldig

ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan, wat ik ook vroeg, kreeg duidelijke antwoorden.

Duidelijk het gevoel dat er contact is

De communicatie ervaar ik als dat er zorg is voor mijn bestelling.

goede service, snelle levering

bestellingen worden netjes en snel geleverd. mocht er onverhoopt toch iets niet goed zijn gegaan, wordt dit snel verholpen. prima service dus.

Bestelling was vergeten

Ik vind het vervelend een slechte beoordeling te geven maar ik moet ook eerlijk zijn. Mijn bestelling kwam maar niet, toen heb ik na ca 2 weken gebeld. Het was vergeten. Een paar dagen later kreeg ik het alsnog. Ik heb een mail gestuurd omdat het borduurdoek scheef was, maar heb daar na 6 dagen nog geen antwoord op gekregen. Ik ben nu toch maar begonnen op het scheve doek. Het zal druk zijn, daarom zeg ik 'ja' bij aanbevelen.

Zeer klantvriendelijk!

José belde zelf op om door te geven dat een product niet op voorraad was. Samen hebben we een prima alternatief gevonden.

De dienstverlening kon niet beter. Ik ben heel tevreden en zal dit zeker aan anderen aanbevelen.

snelle levering en uitbreid assortiment

Ik heb hier een aantal producten voor pixelhobby besteld. Ze hebben een erg uitgebreide assortiment met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik weet mijn weg wel weer terug te vinden als de matjes en andere materialen op zijn!

Is heel leuk om het te doen je ontspant er helemaal

Dikke prima

Alle kleuren die ik nodig had waren op voorraad en gunstig geprijsd. Daarnaast snelle en deugdelijke verzending. Al met al zeer tevreden.

Prima product

Snel bezorgd

Bestelling was netjes verpakt en snel bezorgd.

Winkel met ruime keus.

Goede collectie, snelle levering en bijzonder vriendelijke mensen die veel voor je willen doen!

Super snel geleverd

Fijn dat jullie meer kleuren van de Hama kralen hebben. Al mis ik nog wel een hoop kleuren. Toch zijn jullie de enige die ik kon vinden met zoveel verschillende.

Snel en goed geholpen

Goede website, producten en service

er is iets fout gegaan

van jullie kant is het wel goed gegaan maar de bezorging ben ik minder tevreden over heb 2 gemaild dat ik het pakketje op maandag 8-2-2021 wouw ontvangen tussen 13.30 en 16.30 maar niets gekregen en ze heen een mail gestuurd dat ik hem op vrijdagmiddag 5-2-2021 13.30 afgeleverd hebben en dat ik hem ondertekent maar was niet thuis ik was pas om 16.30 thuis en heb niets gezien en heb nog niets van hun gehoord ze hebben het in behandeling en zou binnen 3 dagen wat horen wat nog niet gebeurt is met vr. groet a. van .stee

Goede Service

Na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik al snel bericht dat product niet leverbaar is. Kreeg een goed ander alternatief aangeboden.

Leuk assortiment en super snelle service

Leuk assortiment en erg nette snelle verzending van de spulletjes. We gaan hier zeker nog eens wat bestellen voor onze dochter die erg van knutselen houdt!

Slecht

Pakket wel snel ontvangen. Allee het paste totaal niet met elkaar. Pakket teruggestuurd.???? Hoe kan dat? Geen controle zeker bij het verzenden. Graag mijn geld terug.

Snel geleverd en zeer tevreden over de spulletjes.

super snelle levering. geweldige service

besteld en super snel geleverd. top

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!