Bestellen en leveren verliepen vlot.

Aangenaam verrast doordat het patroon in mapjes was gestoken. Zeker een plus.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Bestelling is goed aangekomen ik vraag mij toch af hoe ik garen kan bijbestellen mocht er een tekort zijn van één er zijn geen kleur nummers bij Vriendelijke groeten Rita

Xxx

Na het bestellen werd pakket de volgende dag verzonden en de dag daarop geleverd. Prima service.

Snelle levering en goed overleg

Ik had een vergissing gemaakt in mijn bestelling. Telefonisch was het snel geregeld en opgelost.

Heel tevreden was mijn eerste bestelling Snel en goed verpakt geleverd

Helaas een miskoop voor mijn glassteentjes.

Dacht, daar kan ook ik wel glassteentjes mee knippen, maar dat bleek een verkeerde gedachte te zijn. Kan hem wel voor keramiek aan bevelen.

Snelle levering, super service.

Hele goede service, vlotte regeling voor wijzigen bestelling.

Snel en netjes bezorgd

Vriendelijk, goed geholpen

Ik had zelf een fout gemaakt bij het bestellen. Met een telefoontje was dat zo opgelost. De bestelling was de volgende dag in huis

Ik kreeg netjes een mail dat mijn bestelling verlaat was. En twee dagen later een mail dat het bij ze binnen was en verstuurd zou worden

Snel geleverd en zoals het afgebeeld is

Keurig verpakt en snel bezorgd.

Alles ging prima

Mijn bestelling werd snel en volledig geleverd.

primA

snelle verzending en spulletjes oké

Snel en verzonden

Na het bestellen van 2 zendingen had ik een speciaal verzoek ingediend die zonder probleem werd geaccepteerd en uitgevoerd. Top service en erg vriendelijke klantenservice. Echt een aanrader!

Correcte levering

Correcte snelle levering .

Super! Snel verzonden, goed op de hoogte gehouden over de verzending, netjes ingepakt geleverd. Prachtige producten waar ik heel blij mee ben.

Geweldig.

Heldere site, goed materiaal en prijs en keurige levering en contact

Na bestelling goed geïnformeerd over (verschillende) kleurbaden van de wol en (na overleg hierover) netjes verpakt ontvangen.

Week later ontvangen dan gepland

Extra kosten betaald om zaterdag mijn bestelling te ontvangen. Schijn ik net iets te laat te zijn geweest.

Snel en effectief

Geïnformeerd & snel opgestuurd.

Snel en goed!

Fijne prijzen, makkelijk bestellen en snelle levering. Perfect!

Alles in orde

Snelle afhandeling

Correcte afhandeling van de bestelling, was ook snel geleverd.

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!