De bestelling kwam keurig op tijd

De bruin gemêleerde sokkenwol 6 draads had een paar verdikkingen in de draad en ik heb een paar keer de draad moeten doorknippen .Dat was jammer want ik brei er een heren spencer mee.

Goede afhandeling

Goede afhandeling van vervangende penselen, omdat de bestwlde niet meer leverbasr waren.

Ik ben erg tevreden, vriendelijk geholpen

Ik had nog een aantal vragen nadat ik de bestelling had gekregen. Ik werd erg fijn te woord gestaan en er werd met me meegedacht.

snelle levering, netjes verpakt

positieve ervaring

Mooi

Echt mooi en zeker aanrader

Mooie spullen, keurig en snel geleverd

Mooie spullen, keurig en snel geleverd

Weet nog niet , heb het nog niet ontvangen

Goedemorgen, Ik heb de bestelling helaas nog niet ontvangen en kan daardoor geen reactie geven hoe ik hem vind.

Niet helemaal goed

De kleur van de wol is niet de juiste die ik besteld had.

Positiefs

Efficiënt en vriendelijk

Zeer klantvriendelijk

Mijn eerste bestelling gedaan bij deze webshop/dit bedrijf. Zeer tevreden. Het ging om meerdere grote ringen, die zeer netjes en stevig zijn verpakt. Het uitpakken kostte best wat moeite ;) dit geeft wel aan hoe goed het verpakt was. Met de verzendkosten was iets niet helemaal goed gegaan, maar na kort telefonisch contact is dit keurig opgepakt en opgelost.

Het pakketje zat goed verpakt en werd netjes op tijd geleverd. Bedankt

Goede service!

Bestelling was nog niet compleet, maar Art en Hobby heeft alvast vooruit verzonden wat ik nodig had. De extra verzendkosten namen ze voor hun rekening. Top!

prima service

De envelop waar het borduurpakket in zat. Was gescheurd toen ik het binnnen kreeg. Het borduurpakket was niet beschadigd en ziet er goed uit.

Snelle levering, prima ervaring

Ondanks een relatief late bestelling deze de volgende dag al ontvangen. Alles prima in orde, duidelijke informatie ontvangen en heb het idee dat ze paraat staan als je vragen hebt. Zal hier zeker vaker mijn hobby spullen bestellen

Vlot en goed

Wat fijn dat het zo goed en vlot geleverd werd.

Niet duur voor wat je krijgt

Precies wat ik wilde

Erg goed!

Snel bezorgd en verzendkosten op metalen ringen goedkoop vergeleken met andere zaken. Erg blij! Heb eindelijk mijn mandala af kunnen maken en op kunnen hangen.

Helemaal top

Bestelling geplaatst, deze aan kunnen passen via email zodat ik alles kon krijgen wat ik nodig had. Door een klein probleem van een extern bedrijf waren er lichte problemen maar deze werden vriendelijk, snel, goed en gratis opgelost. Top spullen Top mensen Top winkel

Snel en heel netjes verpakt

Voor het eerst hier besteld en ga dit zeker weer doen!

Nestjes verpakt vlot geleverd

Goed georganiseerd Vlot geleverd en netjes verpakt Ik kreeg zelfs teveel betaalde verzendkosten terug.

Fijn geholpen met het ontwerp van een eigen afbeelding. Alles netjes verpakt en snel geleverd.

Mooi product met alle benodigdheden.

Product was helemaal in orde, alle nodige producten meegeleverd en goede kwaliteit. Wel lange verzendingstijd.

Fijne winkel

Zeer behulpzaam en vriendelijk

Heel goed omdat het een snelle levering was. Ik heel goed op de hoogte gehouden ben van de zending en het product netjes verpakt was.

Snelle levering en goede prijzen

Snelle levering en goede prijzen

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!