Netjes snel verzonden

Netjes verpakt, lijkt compleet.

Duidelijke en snelle service.

De service vond ik duidelijk en de bestelling heb ik snel ontvangen. Netjes en veilig ingepakt!

prettig

het prymwasnetje is prima en ben er blij mee. het was een prettigtelefoon gesprek en het is precies zoals u het mij omschreef top!

Niets ontvangen en word genegeerd

Voor de eerste en tevens de laatste keer een bestelling bij dit bedrijf gedaan. Ik heb keurig betaald en had mijn artikelen 2 dagen geleden al moeten ontvangen. Ik ben nu 2 dagen verder. Op mail wordt niet gereageerd. Het lijkt erop dat ik mijn geld kwijt ben en er niks voor terug krijg. Mijn bloed kookt bij dit soort "bedrijven". "Wanneer u kiest voor Art en Hobby, bent u verzekerd van persoonlijke service". Hoe durven ze het op de website te zetten. Ik zal dit bedrijf dan ook niet aanbevelen.

Snelle verzending

Netjes verzonden

Netjes

Keurig geregeld

Snelle levering.

Juiste product geleverd.

Juiste info, snelle levering en professionele dienstverlening

De wol was exact de kleur die de site toonde. Meteen geleverd. Toen ik het pakje niet meteen kon vinden (de bode die het bracht, had het pakje gewoon over de haag in de tuin gegooid), werd er meteen en heel professioneel gereageerd en actie ondernomen. Gelukkig regende het niet en vond ik het iets later tussen de planten. :-) Eind goed, al goed!

Lekker snel binnen en netjes verpakt

Snel en netjes geleverd. Er was 1 ding niet geleverd, die werd direct nagestuurd. Super snelle service l!

Fijn bedrijf om te bestellen

Art en Hobby levert snel, is een eerlijk bedrijf. Als ik hobby spullen nodig heb, bestel ik het alleen nog hier.

Op tijd en netjes bezorgd

Prima product en goede levering

Ark van Noach

Mooi borduurpakket, snel en netjes geleverd

netjes op tijd geleverd

Donderdag namiddag besteld,maandagochtend in de brievenbus afgeleverd. Helemaal in orde.

Kan niet beter

Vlot en foutloos. Zowel de bestel procedure als de levering.

Zeer tevreden met de service en de bestelde spullen.

Zoals hier boven met 1 maar: Ik krijg de post/ reclame en daar stond in dat er 5% korting was op het hele assortiment was. Ik heb daar in de mail naar gevraagd maar uiteindelijk is daar niet op terug gekomen. Uiteindelijk maakte dat voor onze beslissing voor de bestelling (pixel art) onvoldoende verschil maar is bij mij toch een beetje blijven hangen.

De levertijd was uiteindelijk wat langer dan wat er op de website stond, maar kwam daarna direct aan zodra het geleverd was.

uitstekend

de door mij bestelde artikelen niet in zijn geheel geleverd, maar met de mededeling dat het ontbrekend produkt na werd gestuurd, maar op de site zag ik dat het niet leverbaar was. dat zou het mooi zijn als het bedrag dat al betaald is werd teruggestord want het was ook nog het grootste bedrag. hoogachtend mr. J.H.J. van Wegberg

De bestelling is vlot verlopen.

Ik had wel aangeduid om mijn bestelling achter/ in de brievenbus te steken. Dit is niet gebeurd en stond aan de deur.

Supergoed

Super goed spul en vlug geleverd

Om voor zo’n klein pakje, 15 km om te moeten rijden.

Om voor zo’n klein pakje,wat door de brievenbus kan 15 km te moeten rijden. Belachelijk!

Fijne website!

Leuke producten (ik was op zoek naar bladwijzers borduren en er was een ruim assortiment!) Snelle levering ook!

Duidelijk, vlot en zorgvuldig

Bestelling binnen paar dagen in huis, waardoor ik snel verder kon mrt mijn project.

de service was prima !

Een correcte bestelling en een vlugge verzending. Veel dank.

Snelle en correcte levering.

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!