Mijn pakketje zou bezorgd zijn maar was er niet. Ook niet bij buren. GLS reageert niet. Jullie wel, meteen na de mail van mijn kant werd ik gebeld en stuurden jullie hetzelfde pakket gratis nog eens. Super bedankt!

Aangenaam verrast

Snelle verwerking van de bestelling

Snelle levering en netjes verpakt!

goed bereikbare site en snelle lerving!

de site is goed bereikbaar en je kan alles goed vinden! Ook is heb bestellen geen issue en word alles snel geleverd!

Vlotte service

Goede communicatie

Door tijdig te melden dat iets niet op voorraad is samen gezocht naar een oplossing. Dit was mogelijk door een goede communicatie

Toch nog echter hobby winkels

Grote keuze, op voorraad en nog snel geleverd.

Grandioos

Kreeg een manlijk gebeld voor de vrouwelijke kreeg de kleuren gratis Alsnog bedankt SUPER

Pakje nog niet toegekomen

Bestellingen nog niet toegekomen

Mooie en gebruiksvriendelijke website. Heldere en vlotte bestelprocedure. Supersnelle levering.

Besteld betaald en snel ontvangen.

Duidelijke site en dat is fijn.

Jullie website is erg duidelijk en overzichtelijk. De artikelen waren snel te vinden. De levering was snel. Ik kom zeker bij jullie terug.

omschrijven en uitleg slecht

borduurdraad zat los ik weet niet welke kleur bij symbool hoort en mis ook de kleurcode voor eventueel borduurdraad bij te kopen

Graag duidelijke Nederlandse omschrijving.

Beste medewerkers, Ik heb jullie pakket ontvangen, maar mis een duidelijke Nederlandse omschrijving. De omschrijving is vooral in her Engels, en zou graag een Nederlandse omschrijving willen i.d.m. Met vriendelijke groet, Anjo Houwers- Oldenhave.

Super snelle bezorging

Veel patronen op voorraad,snel hezorgd

Netjes geleverd.

Door onvoorziene omstandigheden iets later geleverd. In de product omschrijving was niet aangegeven dat handleiding in het engels was.

Ben zeer tevreden. Mijn pakketje kwam op tijd en netjes verpakt aan. De potjes waren kleiner dan ik verwacht had maar ook deze kon ik goed gebruiken. Ik ga zeker nog vaker hier bestellen.

Snelle levering en spullen waren goed verpakt.

Mooi artikel snelle levering

Mooi papier veel keuze in de webshop

Goede en snelle service en levering

Had nog een idee een stalen plaatje onder de leg plannen A4tjes en de basis plaat met magneet stripjes centreren op het vel. Ik heb er een afspraak proef gemaakt werkt perfect. Je hoeft de legplaat niet meer vast te houden.

Goede ervaring. Vlotte service, goede info

Vlot

Makkelijk te bestellen op de website en binnen een week had ik mijn producten en kon ik gelijk weer aan de slag. Geen negatieve woorden mee te delen.

Geweldige service en kwaliteit

Ik werd de dag na mijn bestelling gebeld dat er enkele bolletjes niet meer waren ivm uitverkoop en dat werd direct goed opgelost

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!