Bestelling opgehaald in de winkel. Fantastische service

Bij het ophalen van mijn bestelling tijdens de lock down, mocht ik het gewoon in de winkel passen. Ik had nl. elk artikel in 2 maten besteld. De medewerkster van de Haagse vestiging was enorm vriendelijk en servicegericht. Ze ging zelfs bellen met Utrecht om te vragen of mijn maat er nog was. Ik heb me heel goed geholpen gevoeld en verliet de winkel met de juiste maten terwijl het geld voor de andere artikelen die retour gingen, meteen weer op mijn rekening werd teruggestort. Ik zal zeker weer bestellen bij Yogisha! Een dikke 10 voor de medewerkster met de lange donkerblonde krullen.

Prima kwaliteit, mooi en vergelijkenderwijze zeer interessante aanbiedingen. Zorgvuldige verpakking en pijlsnelle verzending

Betrouwbare webshop!

Yogamatje van hoge kwaliteit, vlotte levering, en blij dat er alleen pakpapier omheen zat in plaats van een gigantische doos!

Alles wunderbar :)

Von der Bestellung, über die Auswahl im Shop, bis zum Versand, war alles so wie ich es mir gewünscht habe. Vielen lieben Dank :)

Goede kwaliteit mat en fijne service

Ik heb een nieuw matje gekocht en werd fijn geholpen door de lieve dame en heer! Ik kom binnenkort zeker terug voor nieuwe kussentjes en kleding.

Eine gute Erfahrung

Vom Bestellen bis zur Lieferung und mit den geschickten Produkten hat alles gut geklappt!

Goede kwaliteit en prijs

Plezierige koopervaring

Er zat een vlekken op mijn sweater

Mijn vriend geeft mijn bestelde sweater opgehaald. Bij het ophalen kreeg hij de sweater zo aangereikt zonder tas of niet ingepakt. Dit vond hij vreemd. Op de sweater zaten een paar vlekken. Ik kreeg de indruk dat de sweater gedragen is. Kaartje al verwijderd, anders had ik deze teruggebracht. Gelukkig zijn de vlekken eruit gegaan na het wassen. Mooie sweater, goede kwaliteit.

Helpful staff, top service!

I recently ordered a yoga mat cleaner and planned to have it delivered to Yogisha store for a pick up. However unexpectedly my roomate got covid so i had to quarantine at home. I called to change the shipping to deliver to my home instead and they arrange it in no time, without any hassle! Appreciate it!

Heerlijke leggings!

Mooi materiaal en zit heerlijk!

Prima yoga broek tegen mooie prijs.

Uitstekend. Ik heb de broek afgehaald in Den Haag en waar heel goed en plezierig geholpen.

Bezorging ging goed, superfijn product

Wij hadden last minute nog een lichte yogamat nodig voor op vakantie. De bezorging liep volledig zoals verwacht en de mat is zoals beloofd erg licht. Goeie grip, je merkt dat het een kwalitatieve mat is!

Heldere en duidelijke website

Snelle levering Goede prijs-kwaliteit.

Prima product, super snelle levering

Prima product, super snelle levering Ik ben zeer tevreden.

Excellent service

I ordered yoga chairs and they arrived within a week from Holland to Denmark. The chairs are very solid and trustworthy to "work" with.

Sehr zufrieden!

Toller Service, super schnelle Lieferung und die Yoga-Outfits von Niyama Sol sind wunderschön! Gerne noch mehr von dieser Marke!

Prima ervaring!

Het bestelde binnen enkele dagen mogen ontvangen. Kleding erg mooi en van goede kwaliteit.

Prachtige producten maar vreselijk plakkerige prijsstickers

Ik ben heel tevreden over de producten die ik bij Yogisha bestelde. Ik ben ook heel tevreden over het verzendproces, het pakje lag snel in de brievenbus en alles was goed ingepakt. Maar….. jullie prijsstickers plakken zo erg dat je ze niet van het product afkrijgt, waardoor je de productomschrijving niet kunt lezen en het flaconnetje echt heel naar plakkerig blijft. Ik had een product uit mijn bestelling bedoeld als cadeautje voor een vriendin maar ik heb het zelf gehouden want zo kon ik het haar niet geven. En dat is toch jammer.

Great products and service

Beautiful yoga pants

Zeer goede service!

Dank voor de perfecte invulling van het "Click and Collect" systeem! Het enige probleem lag buiten jullie winkel...wat een rotzooitje met al die afgesloten wegen. Maar daar kunnen jullie niets aan doen.

Good quality

Exellent

Goede prijs en kwaliteit

Uitstekende en snelle service.

Goed advies, service en snel levering

Goed advies, service en snel levering

Snelle levering en goed verpakt.

Ceintuurbaan 306

1072GL Amsterdam

Over Yogisha

Alles voor een spicy yoga lifestyle vind je in yoga shop Yogisha. Ons ruime assortiment bestaat onder andere uit yogamatten, yogakleding voor mannen en vrouwen, yoga props en meditatiekussens. Bestel eenvoudig online of kom langs in een Yogisha yogawinkel in Amsterdam of Den Haag. Hier ben je van harte welkom om yogamatten te komen voelen en yogakleding te passen om zo de juiste aankoop te doen. We zien de yoga community in Nederland gestaag groeien. Yoga is toegankelijker en heeft het geitenwollensokken-imago ver achter zich gelaten. Onze yogaproducten zijn onmisbaar bij deze nieuwe beleving van yoga. Tot ziens bij Yogisha!