Gut - enttäuscht

Eigentlich sehr gut...nur bei dem backbender dachte ich bei dem Preis das es der Stuhl + backbender wäre...jetzt kann ich ohne den Stuhl kaum etwas damit anfangen..und der ist nochmal so teuer wie der....blöd

Snelle levering, maar wel een ingewikkelde webshop

Prima en snelle levering van mooie kwaliteitsproducten. Webshop vond ik niet zo gebruiksvriendelijk. Ook begreep ik niet zo hoe de loyaltygifts werken. Hierdoor niet goed aangevinkt bij het afrekenen. Hier nog over gebeld en de gratis gift zouden ze bij het bestelde pakket meeleveren. Dit laatste is niet gebeurd.

Echt een aanrader!

Yogisha is echt een aanrader, een duidelijke website, veel producten, snelle verzending en ook alles is goed verpakt. Ik had wat vragen over een product, telefonisch heb ik een goed advies gekregen. Het advies was om een goedkoper product te nemen omdat de ervaringen daarmee beter zijn. Je merkt dat ze echt met passie en kunde een advies geven. Flinke pluim voor het Yogisha team!

Snelle verzending en levering

Bestelde artikel is snel verzonden en geleverd.

Ik kreeg de verkeerde maat thuis

Ik weet niet waar het mis gegaan is maar ik kreeg een XS ipv een M thuisgestuurd. Verder kwam het pakketje ondanks de Sintdrukte wel snel aan en zag het er goed verzorgd uit.

Fijne keuze qua assortiment.

Prima product en snel geleverd

Yogamat is zoals verwacht en de levering was ondanks de black friday drukte snel geleverd

Beetje lullig verpakt

Bestellen ging makkelijk. En de website ziet er goed en gebruiksvriendelijk uit. Dat schept een verwachting. Na een paar dagen was het pakketje binnen. Een verfrommelde envelop met daarin de yogakleding in een plastic zakje. Op de verpakking van het product valt echt een boel winst te maken.

Snel geleverd. Mooie kwaliteit.

Snelle levering. Mooie kwaliteit. Blij mee.

Snel en zorgvuldig

Zie hier boven

Perfect en spoedige levering

Snelle levering goede kwaliteit

Ruime keuze, duidelijke webshop. Heldere communicatie over aflevering. Asquith live fast pants fijne allround broek, goede kwaliteit

als verliep zoals verwacht/aangegeven

alless verliep zoals verwacht/aangegeven

Grande qualità

Sono stata ad Amsterdam e ho visitato questo negozio molto ben fornito e con prodotti di ottima fattura. Ora tornata in Italia farò un ordine con molta serenità perchè ho visto dal vivo e sono davvero prodotti eccellenti. Io pratico Iyengar Yoga, i materiali sono conformi e molto ben fatti. Grazie

• Ci consiglieresti? Si

Mooie producten, snelle levering en goede service.

Het product was goed verpakt en snel geleverd. De informatie op de website kwam overeen met het product. Prima!

Heel mooi yoga shirt!

Fijn om dragen! Prachtige kleur. Was snel bezorgd

Snelle goede service

Na een goed advies in de winkel in Rotterdam kreeg ik mijn bestelling de volgende dag al thuis gestuurd.

Snelle service prachtige tongschraper

Als ik 1 tip mag geven. Ik heb 10 tongschrapers besteld. Deze zaten allemaal in een stoffen tasje en daaromheen plastic… bij een yoga winkel met hopelijk bewustzijn en in deze tijd van klimaat discussie moet dat toch anders kunnen.. is dat niet meer verantwoord Verder alles top….

Mooi product en snel geleverd

De broek zit heerlijk en niet te strak. De print en kleurstelling (olijfgroen/zwart) is heel mooi. De stof is van een mooie kwaliteit katoen en lekker stevig. Tip, neem de kleinere maat als je tussen 2 maten zit. Het product was eerst niet in mijn maat, had aangegeven dat ik geïnformeerd wilde worden wanneer die weer beschikbaar was. Ik hoefde niet lang te wachten en de levering was snel. Een mooi eerlijk product. Leuk als jullie nog meer van Funky Simplicity in jullie assortiment opnemen.

schnell und gut

Die Lieferung aus den Niederlanden nach Deutschland ging sehr schnell. Der Streifen ist erwartungsgemäß gut und das Training hilft.

makkelijke en snelle betrouwbare service zonder rafelranden

makkelijke en snelle betrouwbare service zonder rafelranden

Prima en vakkundige verkoopster in Utrecht

Idem

Goede tas waar genoeg in kan voor de yogales.

In goede katoenen tas, zwart met witte opdruk. De tas is ruim genoeg voor de benodigdheden voor een yogales. Handoek, blok en waterfles.

Excellent- product and service

Great quality, price accessibility, fast delivery, great communication.

Fantastische service

Toen ik Yogisha liet weten dat mijn bestelling van een reisyogamat vertraging van een paar dagen op had gelopen bij PostNL en ik deze waarschijnlijk niet op tijd binnen kreeg voordat ik op reis ging heeft Yogisha spontaan aangeboden de yogamat de avond voor vertrek bij mij thuis aan de deur langs te brengen. Ik kon nu mijn yogamat toch meenemen en de uiteindelijke levering door PostNL terug laten sturen. Wat een service!!

Ceintuurbaan 306

1072GL Amsterdam

Over Yogisha

Alles voor een spicy yoga lifestyle vind je in yoga shop Yogisha. Ons ruime assortiment bestaat onder andere uit yogamatten, yogakleding voor mannen en vrouwen, yoga props en meditatiekussens. Bestel eenvoudig online of kom langs in een Yogisha yogawinkel in Amsterdam of Den Haag. Hier ben je van harte welkom om yogamatten te komen voelen en yogakleding te passen om zo de juiste aankoop te doen. We zien de yoga community in Nederland gestaag groeien. Yoga is toegankelijker en heeft het geitenwollensokken-imago ver achter zich gelaten. Onze yogaproducten zijn onmisbaar bij deze nieuwe beleving van yoga. Tot ziens bij Yogisha!