Vlotte afhandeling van mijn bestelling en retour. Heel klantvriendelijk. Daarbij ben ik heel blij met mijn nieuwe yogalegging!

Zeer vlot, een aanrader!

Overzichtelijke site, vlot om te bestellen en betalen. Snel geleverd!

Zeer goede ervaring

Nadat ik mijn bestelling online had gedaan werd ik dezelfde middag nog gebeld omdat een artikel wat ik erbij had besteld op dat moment niet aanwezig was en werd er netjes overlegd of de rest van de bestelling wel alvast verzonden moest worden of samen met het ontbrekende artikel verzonden kon worden. Het had voor mij geen haast dus koos voor het laatste en had binnen een paar dagen de gehele bestelling binnen.

Die Yogamatte ist sehr rutschig und hat keinen Gripp

Leider nicht das was ich mir vorgestellt habe

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Klantvriendelijk en hulpvaardig

Klantvriendelijk en hulpvaardig. Goede kwaliteit

Toevallig kwam ik langs de winkel in Utrecht. Fijne medewerkster, hele leuke set gekocht van Wolven. En de week erna ook nog een andere legging en top online besteld.

Ongedierte in yogamat

Toen de mat geleverd werd zat er een zilvervisje en een bloedzuiger(!) in de yogamat. Daarnaast is de yogamat ontzettend glad. Als je tijdens de downward dog niet wil wegglijden, is dit geen goede optie. Helaas voor mij niet meer.

bestelling was op te halen in de winkel waar ik het op wilde halen ondanks dat op de site en bon iets anders stond vermeld, dus erg prettig dat dit kon.

heel tevreden

Yogisha is een mooie site, de klantvriendelijkheid is er top, als je een vraag stelt krijg je direct een antwoord, ik heb de site alvast aanbevolen aan mijn yoga vrienden bestelling zullen ongetwijfeld volgen. bedankt Yogisha Chantal

Alles snel geleverd en top kwaliteit.

Faultless experience

Found what I needed. It was delivered quickly. No problems.

Sehr gut!

Ich bin sehr zufrieden mit den Produkten, dem Lieferservice und der Zahlungsabwicklung. Auf dem ersten Blick machen die Produkte einen qualitativ sehr guten Eindruck. Alles Liebe für das gesamte Team!!

Goede afhandeling

De bestelling geplaatst bij jullie site is netjes afgehandeld. Goed ingepakt. Er is zorg aan besteed

Prima verzorgd

Verzorgd verpakt Mooi materiaal

Hier hat man noch das Gefühl der Kunde ist König.

Auch bei Reklamation sehr freundliche Rückantwort und man bekommt geholfen.

Snel en perfect

Zeer snel en netjes

Zeer goede ervaring goed en leuk contact

Mensen denken met je mee

Goede spullen, maar prijzig en ouderwets online beleid

Ik heb hier 3 yogabroeken besteld. Op zich waren alle broeken zoals beschreven, echter pasten de broeken niet en moest ik ze retourneren. Helaas zijn de retourkosten voor rekening van de klant, wil je daarna weer wat bestellen dan betaal je wederom verzendkosten EN retourkosten. Naast de toch al prijzige yogakleren, maakt dit niet echt een fijne manier om online te winkelen. Naar mijn mening een vrij ouderwets beleid, online inkopen is meer uit nood; Je kunt beter naar een vestiging gaan dan online kopen, dan ben je tenminste zeker van de juiste maat en kost je dat niet meermaals verzendkosten.

Hele fijne winkel en service!

Goede online service, snel ook, fijne, gezellige winkel met erg vriendelijk personeel :)

Great quality of the products, highly recommend

Really enjoyable products and nice service, I will come back, thank you :)

Geweldige service!

Had een legging besteld, die toch te klein bleek. Heb gebeld of hij nog in een grotere maat was, wat niet het geval was. Even later belde de medewerkster weer terug, dat ze in de winkel toch een een grotere maat had gevonden, maar helaas voor mij was die grotere maat weer net even te groot. De bestelde, te kleine legging heb ik terug gestuurd en heel snel heb ik mijn geld terug gekregen. Intussen wel een andere legging in min goede maat besteld, die ook weer snel bij me thuis werd bezorgd. Heel goed adres!!!

Alles naar wens

Bestelling liep prima met duidelijke informatie en ik werd goed op de hoogte gehouden.

Prachtige producten, snel verzending

Prachtige producten, snel verzending.

zeer goed

Mijn ervaring zeer goed-10

pruma en snel gelgedverd

xxxx

Ceintuurbaan 306

1072GL Amsterdam

Over Yogisha

Alles voor een spicy yoga lifestyle vind je in yoga shop Yogisha. Ons ruime assortiment bestaat onder andere uit yogamatten, yogakleding voor mannen en vrouwen, yoga props en meditatiekussens. Bestel eenvoudig online of kom langs in een Yogisha yogawinkel in Amsterdam of Den Haag. Hier ben je van harte welkom om yogamatten te komen voelen en yogakleding te passen om zo de juiste aankoop te doen. We zien de yoga community in Nederland gestaag groeien. Yoga is toegankelijker en heeft het geitenwollensokken-imago ver achter zich gelaten. Onze yogaproducten zijn onmisbaar bij deze nieuwe beleving van yoga. Tot ziens bij Yogisha!