Prima ervaring

Snelle levering, goede producten.

Snelle levering, mooie kwaliteit

Snelle levering, mooie kwaliteit, binnenkort een keer langs in de winkel!!

Super blij!

3 hele fijne leggings gekocht van Wolven en Democracy. De stof is gemaakt van recycled materiaal zoals petflessen. Ik twijfelde of dit niet zwetend/warm zou zijn. Maar ze zitten super fijn. Zachte stof en niet warm. Eindelijk ook wat leuke patronen en kleuren. Ben er heel blij mee. Een vriendin wil er ook een paar gaan bestellen.

Mooie winkel, vriendelijke gastvrouw

Goed geholpen

Great!

Great selection of products, fast delivery.

Lieferung zeitnah

Vielen Dank für die Liefrung

Goed geholpen en snel geleverd helemaaltop

Goede afhandeling heel fijn

alles

positief

Snel en correct

Vond bij hen wat ik nodig had

Snelle levering.goed bereikbaar voor vragen en hulp Mooie yoga legging.

Wat een fijne winkel en service!

Enorm fijn geholpen en super blij met mijn aankoop!

Niets dan lof voor Yogisha

Wat heb ik een moeite gehad om goeie leggings te vinden! Er zijn reeds vele exemplaren de revue gepasseerd. Volgens de maattabellen van de verschillende webshops zit ik steevast in maat M, maar als ik dat dan aanheb kan ik nauwelijks ademen. Ik wil niet ingesnoerd zitten maar een beetje comfortabel trainen… dan toch maar over op maat L. Wat een tegenvaller als de legging dan nog steeds niet lekker zit! Met de lockdowns kon het niet anders, toen zat er niets anders op dan online bestellen en weer retourneren. Maar veel liever pas ik dit soort kledingstukken gewoon fysiek in de winkel. Op de website van Yogisha vond ik de geprinte leggings van het merk Yoga Democracy. Wat een prachtige exemplaren! Het was echt liefde op het eerste gezicht. Gelukkig vond ik ze online nèt op het moment dat de winkels weer zonder afspraak open mochten, dus ik kon naar de winkel in Den Haag toe om ze te passen. In de winkel trof ik een zeer vriendelijke verkoopster die de tijd voor me nam en me verschillende maten liet passen zodat ik er zeker van kon zijn dat de legging goed zat. Ik wilde twee verschillende prints hebben maar één van de twee was niet op voorraad; de verkoopster noteerde mijn gegevens en enkele dagen later kreeg ik de tweede legging keurig netjes thuisbezorgd. Bij een later bezoek aan de website van Yogisha (want tja, toen ik eenmaal de geweldig comfortabele en prachtig mooie leggings in huis had heb ik toch nóg een paar gekocht - ik wist nu welke maat me lekker zat!) had ik over een ander artikel in de winkel een vraag, die ik via de website heb gesteld. Daar kreeg ik snel en adequaat een persoonlijk antwoord op. Al met al heb ik een erg prettige ervaring gehad met Yogisha - zowel online als in de winkel.

Makkelijke site, na keuze snel verzonden, product (yogastoel) perfect.

Absolutely brilliant service.

I cannot fault either the service or the quality of clothes bought. My niece was thrilled with her birthday present.

Alles wat je kunt verwachten van een gespecialiseerde yoga winkel!

Online bestelling opgehaald en advies gekregen over een yoga matje die ik ook meteen had gekocht. Zeer vriendelijke verkoopster!

Vlot bezorgd in goede verpakking. Heel fijne mat.

Duidelijke site. Fijne mat!

excellent service

i have been to the store and the service was very good but when i used the online service i was happy as there was immediate action to my order and was received really fast!

delivery time?

still waiting for my order

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Alles goed ontvangen en in prima conditie

Het was de eerste keer dat ik bestelde bij Yogisha, ik kende het bedrijf dus niet. Ik vond het assortiment voor yoga artikelen online heel uitgebreid en ook kwalitatief zoals ik het graag heb. Ik kom zeker nog terug ! Doe zo verder, wat mij betreft!!

heel goed1

Van hart bedankt de goed diesnt!

Zoals gezegd op site

Zeer vlotte plaatsing van de bestelling en verzending

Na de bestelling is her pakket zeer snel verzonden. Een dag later was het al gearriveerd.

Snelle service, de massage-bal viel tegen

Heel vlot werd de Spikey Massage Ball bezorgd als pakketje. Ik bestelde er 2. Bij uitpakken was ik enigszins teleurgesteld dat er geen gaatje in zat om de hardheid van de bal te kunnen verzachten, door lucht eruit te kunnen halen. Of bij te pompen als de bal te zacht zou zijn. Ik was dat wel gewend van andere ballen die ik gebruikte van dat merk. Misschien handig om het in de tekst van de bal op internet te vermelden?

Very useful.

Like that, I just recommend it to anyone.

Helemaal prima alles.

Prima dus. Helaas zit de band net een beetje strak

Ceintuurbaan 306

1072GL Amsterdam

Over Yogisha

Alles voor een spicy yoga lifestyle vind je in yoga shop Yogisha. Ons ruime assortiment bestaat onder andere uit yogamatten, yogakleding voor mannen en vrouwen, yoga props en meditatiekussens. Bestel eenvoudig online of kom langs in een Yogisha yogawinkel in Amsterdam of Den Haag. Hier ben je van harte welkom om yogamatten te komen voelen en yogakleding te passen om zo de juiste aankoop te doen. We zien de yoga community in Nederland gestaag groeien. Yoga is toegankelijker en heeft het geitenwollensokken-imago ver achter zich gelaten. Onze yogaproducten zijn onmisbaar bij deze nieuwe beleving van yoga. Tot ziens bij Yogisha!