1e ervaring met yogisha was zeer goed

Bestelling geplaatst, en ook in deze moeilijke tijd, vlot geleverd. Bolster met kapok zien e goed uit. Niks gemerkt van geur die in het begin te ruiken zou zijn. Enige opmerking: jammer dat er geen mogelijkheid voor AfterPay is. Het zijn toch grotere bedragen

Easy to find on site and good quality

I can always find what I am looking for quickly and the products are excellent quality. I have purchased a variety of products, and would definitely recommend to friends looking for yoga/pilates/meditation material.

Altijd behulpzaam!

De beste matjes van de stad. Goed advies, prima prijs, goede spullen.

Mooie kleur en voelt fijn maar slechte kwaliteit.

Ik had een donkerblauwe legging en shirt van Asquith besteld. Het t-shirt is ok, mooie kleur en zachte stof. De legging daarentegen heeft naden los en ook zijn de naden niet elastisch. Bij het aantrekken hoor je de draadjes knappen. Ook is hij erg doorschijnend. Voor deze prijs zeker een miskoop. Helaas..... Als het gaat om het bestellen en bezorgen heb ik geen kanttekening, die was prima.

Mooie en toegankelijke website, prachtige yogakleding, snelle levering.

Fijn om yogakleding online te kunnen bestellen. De maat van een yogashirt die ik graag wilde hebben, was op dat moment niet op voorraad. Na achterlating van e-mail adres, kreeg ik bericht dat ik het shirt later wel in de gewenste maat kon bestellen!

love it!

my favorite yoga store in amsterdam

Snel en direct afgehandeld. Prima

Er is snel op mijn bestelling gereageerd. Heel prettig

Snel en up to date!

Mooie yogi broek gekocht die goed past! Mooimateriaal en mooie kleur!

Superleuk

prima service

snelle levering , netjes verpakt

Supersnel geleverd

Netjes verpakt en een zalige mat heel erg bedankt Namasté Fred

Fast delivery

Service was very quick and everything is just perfect. Thank you!

Ideale yogawinkel, snelle levering

Ruim aanbod matjes, kleding en zeer klantvriendelijk in de winkel. Online bestelling ook snelle levering thuis. Heel tevreden

Snelle levering!

Mooie, stevige mat

Blij met het product! Levering duurde iets langer, maar dat ligt aan de drukte bij de pakketdienst!

Vlotte afhandeling

Vriendelijk klantendienst en vlotte, snelle afhandeling.

Bedankt

Very tevreden Graag badankt!

Zeer goede ervaring gehad met Yogisha

De ervaring met Yogisha is erg positief. Ik heb er niet heel veel anders over te zeggen. Keep up the good work!

snel een uitstekend yogamatje bezorgd

het ging van een leien dakje

Schnelle Abwicklung, unproblematisch.

Schnelle Abwicklung, unproblematisch.

Heel goed, snel en vriendelijk

Fijn dat het kon in deze moeilijke periode

Ik had mijn bestelling binnen 24 uur in huis. Prima product prachtige kwaliteit. Ik ben er erg blij mee.

Nette levering via post nl punt

Nette levering via post nl punt

Snelle levering, mooie producten, fijne kwalitatief goede stoffen

Heerlijke yogabroek voor mijn vriend gekocht, hij is er blij mee.

Producten snel geleverd, van goede kwaliteit en duurzaam verpakt.

Ceintuurbaan 306

1072GL Amsterdam

Over Yogisha

Alles voor een spicy yoga lifestyle vind je in yoga shop Yogisha. Ons ruime assortiment bestaat onder andere uit yogamatten, yogakleding voor mannen en vrouwen, yoga props en meditatiekussens. Bestel eenvoudig online of kom langs in een Yogisha yogawinkel in Amsterdam of Den Haag. Hier ben je van harte welkom om yogamatten te komen voelen en yogakleding te passen om zo de juiste aankoop te doen. We zien de yoga community in Nederland gestaag groeien. Yoga is toegankelijker en heeft het geitenwollensokken-imago ver achter zich gelaten. Onze yogaproducten zijn onmisbaar bij deze nieuwe beleving van yoga. Tot ziens bij Yogisha!