Goeie service

Heel goede service Mijn kleur was niet binnen en kreeg onmiddellijk een mail Wachten of een ander kleur Dus ander kleurtje en hup de dag er na geleverd Top

Betrouwbare webshop met snelle levertijd

Beste mensen van Yogisha, Vorige week belde ik voor een yoga-belt. Ik werd heel vriendelijk geholpen. We hebben even gekletst hoe het met jullie gaat. Ik hoop van harte dat jullie deze tijd overleven en ik straks weer lekker live bij jullie kan shoppen! Ik kijk ernaar uit! Ik heb via de webshop besteld en mijn man heeft het kort daarna even opgehaald, goed geregeld! Ook kreeg ik direct mijn verzendkosten teruggestort. Veel succes! Hopelijk tot snel, groetjes, Marieke

Snelle verzending, goed product.

Snelle verzending, goed product.

Goede betrouwbare service

Hele fijne website met prettige en vriendelijke service

Hele fijne website met prettige en vriendelijke service.

Very helpful, easy to order and in 24 hours at home

Excellent service, very friendly and helpful website.

Kwaliteit zoals verwacht.

Ruim aanbod duurzame producten, fijn! De kwaliteit van mijn Yogamat en tas zoals verwacht.

Prachtige yogalegging, Prima pasvorm. Snelle levering. Helemaal happy

Ontzettend snelle levering en met zorg ingepakt.

Goed verpakt, snelle levering

duurde lang

Erg lang voor het er was

Fantastische Yogamatte!! Vielen Dank;-)

Gern wieder

Hele fijne producten die voldoen aan mijn eisen

Makkelijk bestellen, en snel geleverd. De kwaliteit is super.

prima matje

bestelling, bezorging, klaar

Heel klantvriendelijk

Prachtige legging. Super geholpen. Succes met alles.

Service!

Mijn bestelling kwam als beloofd, goede tracking . Retourlevering van 1 item liep gesmeerd. Gewoon super goede en attente service en mooie yoga kleding!

Prachtig ingepakt, voorzien van een zalig zakje kruidenthee van yogi thee, mijn favo! Helemaal blij met mijn nieuwe yoga gear!!! Top!

Love it!

I love my new yoga pants! They are gorgeous and feel delicious! Super high quality! And the information sending from yogisha through delivery was great! Thabks! I am super happy with my buy and returning to shop more!

Snel en netjes geleverd

Snelle en nette levering. Heel blij met mijn aankoop.

Goede service en snel geleverd

Ik had fijn mail contact gehad en de producten die i had besteld waren snel geleverd en in goede staat.

Snelle verzending en goede opvolging van vragen

De bestelling was snel afgeleverd bij PostNL en toen het daar bleef hangen werd er door Yogisha actief achteraan gegaan bij PostNL. Goede service

Post nl zat tegen, maar snelle afhandeling Yogisha

Bestelling was snel op de post gedaan. Helaas bleef het hangen bij Post NL, maar ik kreeg snel en uitgebreid antwoord bij navraag over mijn pakket.

Good service, help to resolve issues

I had some issues with my order delivery, but Yogisha team were on top of things and helped me to get my order as soon as possible, despite the delays from delivery company.

Fijn dat yogamat op afspraak thuis werd bezorgd!

Ceintuurbaan 306

1072GL Amsterdam

Over Yogisha

Alles voor een spicy yoga lifestyle vind je in yoga shop Yogisha. Ons ruime assortiment bestaat onder andere uit yogamatten, yogakleding voor mannen en vrouwen, yoga props en meditatiekussens. Bestel eenvoudig online of kom langs in een Yogisha yogawinkel in Amsterdam of Den Haag. Hier ben je van harte welkom om yogamatten te komen voelen en yogakleding te passen om zo de juiste aankoop te doen. We zien de yoga community in Nederland gestaag groeien. Yoga is toegankelijker en heeft het geitenwollensokken-imago ver achter zich gelaten. Onze yogaproducten zijn onmisbaar bij deze nieuwe beleving van yoga. Tot ziens bij Yogisha!