uitstekend product, snelle levering

Tevreden klant en opnieuw blij met mijn aankoop

Snelle levering mooie kwaliteit

De wolven legging die ik bestelde is echt prachtig!! Zonde om alleen tijdens yoga te dragen. Snelle levering en prima communicatie. Ik ben echt fan van yogisha.

Duidelijke website, ook nog gebeld en werd erg vriendelijk te woord gestaan.

Fantastic service start to finish

Ordered a selection of items as a gift for a colleague and made a couple of requests re including a note and when to ship. I received a super quick customer service response and my colleague loved her gift.

Een heel mooi artikel, de yogakleding zit heel mooi

Perfecte yogakleding

Prima service en de yogamat is geweldig, de manduka pro, de meest stroeve mat die ik ooit gekocht heb.

Wonderfull

Everything was perfect

Vond het slordig ingepakt, geen beleving bij het uitpakken, dat vond ik jammer. Producten zijn goed.

perfect

Ik bestelde een Jade yogamat; bestelling en betaling verliepen vlot, ik werd duidelijk geïnformeerd over levering pakket en ontving na 1.5 dag bestelling thuis (in drukke coronatijd). Yogamat is fantastisch en overstijgt mijn verwachtingen.

too expensive

Decent in comfort and feel. Did not enjoy wearing them during hot yoga. Not sure if they are worth spending about 80 euros.

Makkelijk online besteld volgende dag zelf opgehaald

Makkelijk bestelling kunnen plaatsen en ondanks dat ik te vroeg in de winkel was en het product na het weekend nog niet door het systeem was verwekt, kon ik het wel gelijk mee krijgen.

Correct...met een knipoog.

alleen vond ik het spijtig dat de korting verkeerd had begrepen. Voor een nieuwe mat van 125€ was dit wel welkom geweest. Ook zag ik enkel dag erna dat dezelfde veel goedkoper wel aangeboden? tja dat is leven.

Lekker warm

Mooie, stevige fleecedeken!

100% tevreden klant

Supermooie artikelen ontdekken in de webshop van Yogisha, verlanglijstje maken. Bolster van Manduka besteld, blij mee.

Prettige online winkel

Goed assortiment, snel leveringsproces

Een schot in de roos

Wederom een prima levering. Natuurlijk is het belangrijkste de spullen en deze zijn super. De levering en bezorging was deze echt zeer snel; natuurlijk perfect maar voor mij niet waarom ik bij jullie koop.

All was great!

I visited offline shop, got a lot of nice information from store consultants :) then I took some time to process the info and placed this order online. Happy with the service and quality of products

tevreden

ik ben zeer tevreden over de geleverde producten en de vlotte levering alles was in perfecte staat jammer dat voor mij de winkel in Amsterdam veel te ver van mijn woonst ligt anders was ik graag eens tot bij jullie gekomen en in ons Belgenlandje is er niet veel aanbod aangaande yoga assortiment en in de winkel shoppen is nog altijd veel leuker maar ik kan bij jullie terecht al is het dan maar via de webshop nog eens dikke mercie een tevreden klant Legein Maureen

Great service, good quality.

Heel positief

Fijne, vlotte service. Mooie kwaliteit

Goede service!

Goed advies via mail ontvangen, ben superblij met mijn aankoop! Vlotte en correcte levering!

Zeer goede kwaliteit van het product en snelle levering

Very fast delivery!

i ordered a yoga mat and arrived in one working day! great service!

Superblij.

Voelt als een en tweede huid. Doe hem niet meer uit. Haha...

Nog niet gemonteerd, is cadeau

Snelle levering, netjes verpakt. Wordt nog gemonteerd, is een cadeau.

Ceintuurbaan 306

1072GL Amsterdam

Over Yogisha

Alles voor een spicy yoga lifestyle vind je in yoga shop Yogisha. Ons ruime assortiment bestaat onder andere uit yogamatten, yogakleding voor mannen en vrouwen, yoga props en meditatiekussens. Bestel eenvoudig online of kom langs in een Yogisha yogawinkel in Amsterdam of Den Haag. Hier ben je van harte welkom om yogamatten te komen voelen en yogakleding te passen om zo de juiste aankoop te doen. We zien de yoga community in Nederland gestaag groeien. Yoga is toegankelijker en heeft het geitenwollensokken-imago ver achter zich gelaten. Onze yogaproducten zijn onmisbaar bij deze nieuwe beleving van yoga. Tot ziens bij Yogisha!