snel en correct geleverd

ruilen ook geen probleem

pakket nog niet hier; bij adres staat ook Brussel : 60km van Lokeren

enkele maanden geleden werd mijn yogamat in post op de Markt te Lokeren bezorgd en dat verliep correct; ik hoopte dat nu op dezelfde manier te doen maar dat lukte me niet post.nl ging op do 12/11 of vrij 13/11 tussen 8u en 21u30 komen, dan zaterdag 14/11 : om 11u30 verwittigd dat bezorgmoment werd uitgesteld ,dan vandaag tussen 14 en 18u : rond 11u30 bericht dat bezorgmoment terug uitgesteld is wat wachten is geen probleem voor ons maar op deze manier doe ik het niet meer; we hadden 't beter laten leveren bij yogalerares en 50 km rijden

Spullen besteld, sbel afgerekend, snel verzonden en snel ontvangen. Alles prima verlopen.

Zen

Producten beschikbaar voor een goede prijs. Makkelijk bestelbaar en de volgende dag in huis. Helemaal Zen dus ;-)

Je ontvangt wat er beloofd wordt.

Zie boven

Prima site, vlotte levering! Mooie kwaliteit shirt en legging.

Mooie spullen, snelle levering. Meteen reactie na vraag via email.,

Snel ontvangen

Fijne broek en snel toegestuurd

Snelle levering prachtige goed product

Legging met print besteld en deze zit zeer comfotabel en zacht. Maat klopt ook goed.

Smooth and fast!

Smooth and fast!

Heerlijke yoga legging!!

Super fijne dunne stof waardoor je bijna niet voelt dat je het aan hebt. Snelle levering, dus gewoon top!

Snelle levering en goede kwaliteit

De artikelen die geleverd zijn, zijn van goede kwaliteit, precies zoals de omschrijving op de website.

snelle correcte levering.

It was very nice

We enjoyed our visit there. Very nice lady, beautiful yoga utensils and a very nice wonderful atmosphere. Lots to chosse but also the clothes quite expensive.

Prettig, accuraat!

Service top - Fijn even dat belletje om iets te verifiëren

Prima yogamat. De beschrijving op de website was duidelijk. Snel verstuurd en goed hier ontvangen.

Snelle levering en mooie producten

Helaas was er een T-shirt met korte mouwen geleverd in plaats van één met lange mouwen. Shirt was verkeerd gestickerd. Dit kunnen oplossen in de winkel in Amsterdam.

Is goede keuze geweest

Snelle levering, ben heel blij met het mooie inklapbare meditatiebankje, al direct in gebruik genomen en bevalt goed, ook fijn om mee te nemen!

Prettige website.

De omgekeerde wereld wordt een verslaving!

Fijn en stabiel produkt. Mooie afwerking. Ik ben er erg blij mee. Het werkt verslavend. En na een week al merkbaar leniger. Maar goed, ik ga ook zes keer per dag op m'n hoofd staan, zo lekker.

Super:)!

Een goede ervaring gehad! Binnen een dag geleverd, ook de maat klopte helemaal.

Goede produkten, snelle levering

Ik heb een yogamat besteld. Deze voldeed precies aan mijn verwachtingen. Dus oprechte omschrijving van het produkt. De prijs was ook goed en het product werd snel en in goede staat geleverd

Overzichtelijke website en vlotte levering!

Ik koop mijn spulletjes het liefst bij Yogisha

Nog NOOIT ZO snel bediendDank U

Dit was de vlotste bediening ooit, danku

Prima service, snelle levering

Fijne webwinkel voor weliswaar prijzige maar ook kwalitatief hoogstaande yogakleding.

Ceintuurbaan 306

1072GL Amsterdam

Over Yogisha

Alles voor een spicy yoga lifestyle vind je in yoga shop Yogisha. Ons ruime assortiment bestaat onder andere uit yogamatten, yogakleding voor mannen en vrouwen, yoga props en meditatiekussens. Bestel eenvoudig online of kom langs in een Yogisha yogawinkel in Amsterdam of Den Haag. Hier ben je van harte welkom om yogamatten te komen voelen en yogakleding te passen om zo de juiste aankoop te doen. We zien de yoga community in Nederland gestaag groeien. Yoga is toegankelijker en heeft het geitenwollensokken-imago ver achter zich gelaten. Onze yogaproducten zijn onmisbaar bij deze nieuwe beleving van yoga. Tot ziens bij Yogisha!