Perfect!

Ik heb geen verbeter punten voor jullie.Ik heb gekregen wat ik besteld heb en dat was netjes verpakt en snel binnen. Ik ben blij met de kwaliteit ervan!

Helaas vallen de maten wat klein. Wel jammer dat ik de verzendkosten zelf moet betalen voor het retourneren.

Mat geeft goede grip, is lekker zwaar, maar stinkt wel een beetje.

Als je met je neus op de mat ligt ruikt het niet lekker. Mat is goed zwaar en geeft fijne grip. Bij het zweten van de voeten wordt de grip minder. Het is mijn eerste echte yogamat, maar vergeleken met mijn gym mat geeft deze veel meer weerstand en kan ik er goed mijn evenwicht op bewaren.

Mooie Goede Spullen en een Snelle levering

UItstekend

Snelle levering!

Snelle levering en goede service.

Snelle levering goed advies

Prachtige yogalegging maatvoering bleek niet helemaal goed. Fijn advies gekregen en kon snel omruilen, volgende dag alweer in huis.

Teleurgesteld

Bestelling is gemarkeerd als verzonden, maar daarna meerdere dagen niet afgeleverd bij PostNL. Hierdoor is de bestelling (te) laat aangekomen en ontstonden er planningsproblemen.

Uitstekende webshop met snelle levering

de webshop is eenvoudig te gebruiken, het assortiment vrij ruim (hetzij enigszins aan de dure kant) maar kwalitatief uitstekend.

Goeie keus

snelle service en mooie kwaliteit

Heel fijn. Heel vriendelijk, coöperatief, snel en zorgvuldig.

Ik was op zoek, had geen standaard bestel-vraag en werd heel fijn geholpen. Al met al een heel gedoe, maar ik voelde me totaal begrepen en prettig ondersteund. Ik bestelde 3 vloerstoelen. Uiteindelijk had ik er maar 1 nodig en mocht ik er 2 retourneren. wat een fijne service!! Ik voelde me bezwaard, vond het vervelend voor Yogisha, en tegelijkertijd was het geheel OK om toch te retourneren. Dus enorm dankjewel!!

Ruime sortering

Vriendelijke en deskundige voorlichting. De webshop levert erg snel.

Zelfs bestellen is ontspannen

Cadeaubon bestelling via website gedaan. Overzichtelijk op site met uitleg. Op vragen krijg je direct , vriendelijk en duidelijk antwoord. Hierdoor is bestellen, betalen , een fluitje van een cent.

snelle verzending

Mijn bestelling werd de volgende dag al bezorgd, zonder al te veel onnodige verpakking eromheen (plastic zak, dat is dan wel weer jammer). Fijn!

Prima snelle afhandeling

Fijne producten en snelle levering

Vorige week eindelijk een Manduka Pro yogamat besteld. De volgende dag stond ik al op de mat :) Fijne webshop!

Goed, nadat het fout was gegaan

Ik had via de site een bestelling gedaan en er specifiek bij vermeld dat ik de zwarte variant van dit item wilde. Deze kreeg ik niet binnen. Ik kreeg degene met print, die ik daarna in de winkel heb geruild voor een ander soort in het zwart. Ze was vriendelijk en mijn item is perfect.

Fast delivery and great products

A great selection of product for any yogi, of any kind and level. Fast delivery too!

prima service en snel geleverd

Mooie stevige kwaliteit eigen merk katoenen tas voor yogamat voor een vriendelijke prijs!

Fijne producten en snelle levering!

Yogisha heeft een hele mooie en originele collectie. Producten worden snel geleverd en zitten perfect.

Cadeaubon is niet aangekomen

Ik heb de cadeaubon uiteindelijk digitaal moeten sturen

Mooie winkel

Vriendelijke mensen, goede service en blij met mooie yogatopje

Vlotte levering

Alles prima. Duidelijke mails, snelle levering

Uitstekende service!

Een probleempje met de levering, door mijn fout, werd onmiddellijk opgelost.

Tevreden mooi en fijne bolster gekocht, snel ontvangen

Snelle levering en producten met kwaliteit!

De producten zijn aardig aan de prijs, maar daar krijg je wel kwaliteit voor terug. Leggings zitten comfortabel en de yoga mat geeft mij meer zekerheid tijdens de les;-)

Ceintuurbaan 306

1072GL Amsterdam

Over Yogisha

Alles voor een spicy yoga lifestyle vind je in yoga shop Yogisha. Ons ruime assortiment bestaat onder andere uit yogamatten, yogakleding voor mannen en vrouwen, yoga props en meditatiekussens. Bestel eenvoudig online of kom langs in een Yogisha yogawinkel in Amsterdam of Den Haag. Hier ben je van harte welkom om yogamatten te komen voelen en yogakleding te passen om zo de juiste aankoop te doen. We zien de yoga community in Nederland gestaag groeien. Yoga is toegankelijker en heeft het geitenwollensokken-imago ver achter zich gelaten. Onze yogaproducten zijn onmisbaar bij deze nieuwe beleving van yoga. Tot ziens bij Yogisha!