Super snelle levering en goed bereikbaar bij vragen.

Ik had een vraag over de betaling. Direct na mijn mail kreeg ik antwoord en werd het opgelost. Ook de snelle levering vond ik heel fijn.

Goede service.

Kreeg nog telefoontje over adres gegevens wat ik niet goed had ingevuld. Ook snelle levering.

Snelle levering en super kwaliteit

Ik heb de yogakleding snel ontvangen en de kwaliteit is prima. Doordat ik 2 dagen les geef en 2-3x zelf yoga volg heb ik graag verschillende setjes, die niet iedereen draagt en een beetje bijzonder zijn. Dat kom ik hier geregeld tegen. Het voelt goed, blijft in ieder houding prima zitten.

Kon net op tijd telefonisch fout in mijn adres corrigeren. Prima verwerkt

Mijn ervaring met Yogisha is goed.

Mijn ervaring met Yogisha is goed. De klankschaal die ik heb besteld, is volgens afspraak op tijd geleverd. Het enige dat ik jammer vind is dat ik geen reactie op m'n e-mail heb gekregen om nog een keer de e-mail met de factuur naar mij te sturen. Die had ik per abuis weggegooid en in m'n account onder Yogisha is de factuur niet te vinden. Als dit niet (meer) mogelijk is om deze factuur nogmaals te sturen, had ik dat ook graag gehoord. Nu heb in namelijk geen reactie ontvangen en dan ga ik het zelf invullen, nl. als desinteresse. Zie onderstaande e-mail, die ik op 05-08-2020 gestuurd heb naar [email protected]: Ordernummer: 26331 - Yogisha Klankschaal Bengali - 16-19 cm Beste dames/heren van Yogisha, Ik heb afgelopen zaterdag de Yogisha Klankschaal Bengali - 16-19 cm bij jullie besteld (Ordernummer: 26331). Helaas heb ik per abuis de factuur die per e-mail naar mij verzonden is verwijderd. Is het mogelijk dat jullie mij de factuur behorende bij deze bestelling nog een keer versturen? Alvast bedankt voor jullie reactie. Met vriendelijke groeten, Freek Heijboer Verzonden vanuit Mail voor Windows 10

Snelle levering. Er was iets besteld wat niet meer leverbaar was. Ik had er voor betaald. Het filiaal in Amsterdam heeft me vantevoren febeld en gezegd dat ik óf kon ruilen óf geld kon terugkrijgen. Prima service!

Stijlvolle producten!

Ik kocht een Yogitoes yoga handdoek voor yoga en Pilates. Niet goedkoop maar de kwaliteit en uitstraling is heel mooi en de doek is super fijn in gebruik. Ook de andere producten op de yogisha site zien er prachtig uit en lijken zeer comfortabel. Ik kom dus zeker terug!

Fijne webwinkel met prachtige en zeer kwalitatieve producten.

Bestelling was heel netjes verwerkt, het werd snel en netjes bezorgd. Prettig aankoop

snelle levering, goed product

Goede website, gemakkelijk te bestellen en mooie producten.

Perfect.

Very good service with everything.

Snelle website

Goede website, snel besteld, snel geleverd, goede spullen

Prettig

Snelle levering en goede kwaliteit!!

Fast, friendly

En als er iets niet leverbaar blijkt: binnen een dag heb ik mijn geld terug, nog nooit meegemaakt!

Mooie kwaliteit en goede levering

Yogabroek besteld, organic cotten. Wil hem niet meer uit doen inderdaad... Levering goed!

Een persoonlijke noot van de medewerker bij de levering, is een extra plus.

Fijne winkel

Mooie producten en ik wordt zowel online als in de winkel altijd vriendelijk geholpen!

Correcte afhandeling van zowel bestelling als retourzending

De info was snel, duidelijk beschreven, fijn om ook een berichtje te krijgen dát het geld gerouterneerd was en ook dat dit een aantal dagen kon duren alvorens ik dit op mijn bankrekening zou hebben staan. Dat brengt rust :-).

Ik had 2 yoga setjes besteld een bra was te klein. De andere voelde strak aan. Na advies was geen probleem om te ruilen! De andere top was niet strak maar ik had het verkeerd aan gedaan, want de bandjes kon je verplaatsen. Super service!!!

Na deze sokken geen gewone sokken meer!

De sokken zitten heel lekker en comfortabel! Het was helemaal geen vreemd gevoel de gescheiden tenen. Ik moest echt weer wennen aan mijn gewone sokken, die voelden opeens als een keurslijf! Ook een snelle bezorging! Ik ben hier echt heel tevreden mee en heb meteen een paar extra besteld! Laura

Prima winkel

Goede service als zaken niet lopen, dus nog steeds goed. Snelle levering

Mooie producten en snelle levering

Zeer tevreden over de producten, wel vrij veel plastic verpakkingsmateriaal ondanks de duurzame kleding.

A dream shop for yoga lovers

Yogisha has everything you need as a yoga enthusiast. The products are beautifully designed and help you with your practice. I have often ordered online and found that the products arrive at home shortly after my order. Highly recommended !

Snelle levering, prima product

Professioneel en super snelle service

Helpen graag bij de perfecte aanschaf. Zeer snelle bezorgtijd

Snelle en keurig nette levering

Snelle en keurig nette levering, mooie kwaliteit mat (Manduka travel mat)

Ceintuurbaan 306

1072GL Amsterdam

Over Yogisha

Alles voor een spicy yoga lifestyle vind je in yoga shop Yogisha. Ons ruime assortiment bestaat onder andere uit yogamatten, yogakleding voor mannen en vrouwen, yoga props en meditatiekussens. Bestel eenvoudig online of kom langs in een Yogisha yogawinkel in Amsterdam of Den Haag. Hier ben je van harte welkom om yogamatten te komen voelen en yogakleding te passen om zo de juiste aankoop te doen. We zien de yoga community in Nederland gestaag groeien. Yoga is toegankelijker en heeft het geitenwollensokken-imago ver achter zich gelaten. Onze yogaproducten zijn onmisbaar bij deze nieuwe beleving van yoga. Tot ziens bij Yogisha!