Delivery

so far I have not received my products, so I can say that so far my experience has been terrible. I sent an email requesting a follow up but I still haven't received a reply

fijne producten en goede ondersteuning

Producten die ik heb besteld zijn fijn. Klantenservice was pro-actief en helder, prettige ervaring!

Zalige kleding

Ik heb twee shirts en een jumpsuit gekocht. Het valt lekker luchtig en ruim. Met dat laatste wil je evt even rekening houden. (Amerikaans fabricaat)

Fantastische winkel

Prachtige artikelen, professioneel en goede kwaliteit en word altijd fijn geholpen. Persoonlijke service en aandacht groot!

Kwaliteit en snelle verzending

Prachtige, duurzame yogabroek van Asquith besteld. Wát een kwaliteit! En enorm blij met de snelle verzending. Top!

Good quality products

Very helpful customer service

Best experience

I came to pick up my order at nearly 7pm. Usually in some shops, they are reluctant to open for customers close to this time but the lady I met was welcoming and friendly. Will come back in her shop again for more

I have still not received my purchase?

am still waiting after nearly 10 days?

• Would you recommend us? No

Mooie overzichtelijke webwinkel. Superveel aanbod, je kan je hart ophalen :-) Verzending is snel en netjes, je wordt goed op de hoogte gehouden. Kwaliteitsproducten!

Vlotte afwerking en een prima product.

zie boven

Goed, niets veranderen en blijven bestaan

Snel bezorgd, netjes ingepakt

Prima winkel!

TOP!

Fijn product, snel bezorgd en prachtige yogamat!!!

Zeer vlot en zorgvuldig

Twee dagen na bestelling had ik de feet-up in huis. Het in elkaar zetten was eenvoudig. Mooie materialen. Ik gebruik hem dagelijks. Goede instructie. Heel fijn

Het matje vind ik glad

Ik glij uit met me handen verder goed matje

Goed maar retourneren ui belgië duur !

Goeie service alleen retourneren duur. 1 artikel van de 3 retour 15 € vind ik veel

Snelle levering, perfect matje

Ik bestelde de Manuka eKO Lite mat, en kreeg hem snel binnen. De mat is fantastisch, goede grip, mooi design en minder slecht voor het milieu.

De strip is echt een topper. Ben minder duizelig.

Fijne webshop super service

Webshop vind ik makkelijk en duidelijk. Na een vergissing van mijn kant gebeld en de juiste maat toegestuurd gekregen.

Snel kunnen bestellen. Enige wat nog fijn zou zijn is een extra bevestigingsmail als je product klaarligt.

Goede kwaliteit en service

Mooie yoga broeken en super snel geleverd.

Snelle en nette levering

Snelle en nette levering. Duidelijke website, alleen de hoeveelheid maatinfo wisselt per product. Ik vind het alleen jammer dat de kosten voor retourzendingen voor rekening van de klant komen.

Great service, delivered on time

I had a very good experience with Yogisha. They have very nice and good quality products. My mat was delivered on time and it was well packed. I will use Yogisha again for sure.

mwah, niet de winkel waar ik nog een keer ga bestellen

Kwaliteit prijsverhouding vind ik onvoldoende. Ik ga daarom ook de granaat armband terugsturen.

Excellent

Great service, gorgeous yoga leggings & very quick delivery

Ceintuurbaan 306

1072GL Amsterdam

Over Yogisha

Alles voor een spicy yoga lifestyle vind je in yoga shop Yogisha. Ons ruime assortiment bestaat onder andere uit yogamatten, yogakleding voor mannen en vrouwen, yoga props en meditatiekussens. Bestel eenvoudig online of kom langs in een Yogisha yogawinkel in Amsterdam of Den Haag. Hier ben je van harte welkom om yogamatten te komen voelen en yogakleding te passen om zo de juiste aankoop te doen. We zien de yoga community in Nederland gestaag groeien. Yoga is toegankelijker en heeft het geitenwollensokken-imago ver achter zich gelaten. Onze yogaproducten zijn onmisbaar bij deze nieuwe beleving van yoga. Tot ziens bij Yogisha!