Prima website met goede service

Producten worden netjes verpakt en op tijd geleverd. Goed assortiment!

Zoals verwacht

Prima product.

Zeer positief

Snelle levering, prachtig materiaal

Mooi shirt

goede kwaliteit snelle verzending.

Tevreden!

Alles verliep vlot.

Snelle service en mooi product

Mooi product, de originele site kon dit product niet leveren in Nederland dus heel blij dat Yogisha het had!

Snel en soepel

De oogkussentjes zijn, tot nu toe, van goede kwaliteit. De yogi's zijn er blij mee :-)

Very good

Very helpful and friendly staff. Explaining patiently and recommending the products based on my needs.

Helemaal top!

Veel keus en super snel bezorgd! En dat net voor sinterklaas! Hier ga ik vaker bestellen!

Fijne winkel, goede service

Heel blij met mijn nieuwe shirts voor pilates. zijn zoals verwacht.

unfortunatelly I havent got the package yet :-(

The package is on its way somewhere as I see in the tracking., but I havent got it.

• Would you recommend us? No

Snelle bestelling en prima producten.

Ik heb twee items besteld en ik had ze heel snel in huis.

De verschillende merken hebben allemaal verschillende maatvoering in de praktijk

Verder ben ik enorm tevreden over de kwaliteit van bijvoorbeeld de merken als Asquith, Prana, Manduka! Je moet alleen wel echt weten welke maat je hebt, anders kom je bij het online shoppen verkeerd uit. Zo valt een XL legging van Manduka perfect bij mij en de XL legging van Asquith juist nét te krap. Bij lange benen, zoals ik heb, vind ik het jammer dat 9 van de 10 keer de leggings te kort vallen, zeker swinters is dit rot merk ik. De endless leggings van Niyama Sol zijn voor mij te druk, qua print, dus neem ik steeds effen kleuren leggings. Ik vind het prettig dat er zowel een online webwinkel is, als de fysieke winkel in Den Haag (en Amsterdam natuurlijk) , dat is echt een goeie combi. Bedankt Yogisha en veel lieve groeten, Iris

Hele fijne webshop

Goed assortiment, mooie prijzen, snelle levering. Wat wil je nog meer :-)

Voldeed aan de verwachtingen

Super buiten een ding (communicatie)contact per mail duurt erg land

Ik zou zeggen super, MAAR ik heb dus een bestelling gedaan, Niet aangekregen vanwege weigering in het post punt. Sindsdien heb ik niets meer gehoord van Yogiha het staat ook niet vermeld bij mijn bestellingen. Waar zijn nu mijn shirtjes??? dat is de vraag. krijg ik ze nog?? Is er een melding van gemaakt?? Suprise surprise waar zouden ze zijn.

Snel, netjes en nooit iets mis mee!

Tevreden!

Mijn maat was op. Toen mailden ze of ik een andere maat wilde. Kleding ruikt lekker. Theezakje kado: leuk.

Heerlijke yogakleding

Fijne spullen en snelle levering. Één keer iets teruggestuurd omdat het niet paste, ook dat was snel afgehandeld.

Aanrader!

Correcte en snelle levering; mooie producten. Zeker een aanrader!

Zeer tevreden met snelle levering en goede kwaliteit.

goed assortiment en snelle levering

Ruimere keus : sterkere en leukere yogaleggings en fijne dikke mat. Heb ook alk aanbevolen

Gemengd

Ik bestelde een broek die ik al had (in de winkel in Amsterdam gekocht) maar dan in een andere kleur Donkerroodachtig Hij bleek paars te zijn Nu heb ik hem geverfd en ben ik wel tevreden Ik vind het sowieso hele fijne broeken Asquit met rechte pijpen aan de onderkant Ik had natuurlijk naar de winkel moeten komen met de broek in een andere kleur maar dat heb ik niet gedaan Ik schrijf dit niet om het op een of andere site te laten publiceren maar als feed back Ik ben dol op de winkel

Snelle levering, snelle afhandeling retour

Bestelling was snel binnen En wat ik niet wilde was makkelijk teruggestuurd en terugbetaald

Snelle levering en afhandeling retourzending

Geen toevoeging

Ceintuurbaan 306

1072GL Amsterdam

Over Yogisha

Alles voor een spicy yoga lifestyle vind je in yoga shop Yogisha. Ons ruime assortiment bestaat onder andere uit yogamatten, yogakleding voor mannen en vrouwen, yoga props en meditatiekussens. Bestel eenvoudig online of kom langs in een Yogisha yogawinkel in Amsterdam of Den Haag. Hier ben je van harte welkom om yogamatten te komen voelen en yogakleding te passen om zo de juiste aankoop te doen. We zien de yoga community in Nederland gestaag groeien. Yoga is toegankelijker en heeft het geitenwollensokken-imago ver achter zich gelaten. Onze yogaproducten zijn onmisbaar bij deze nieuwe beleving van yoga. Tot ziens bij Yogisha!