Bij sokken op website maten bij S, M, L vermelden. Cq ik zag dat.niet staan.

Pluspunten

Snelle levering, geen probleem bij ruilen in de winkel. Goeie service.

Meer uitbreiding webcollectie

Pluspunten

Mooi assortiment, super dat er zoveel informatie gegeven wordt over herkomst van producten en duurzaamheidsaspecten! Daar kunnen heel veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Daarnaast natuurlijk snel geleverd en mooi verpakt. Aanrader, dus!

Pluspunten

snelle levering, alles top in orde. goede maat.

Pluspunten

Zeer mooie broek, snel geleverd.

Geen

Pluspunten

Heel geweldig dat ik een nieuwe top toegestuurd kreeg, omdat ik, uiteraard per ongeluk, bij het openknippen van de plastic verpakking een gaatje in de top heb geknipt... super service. Voor mij reden om jullie aan te bevelen en vaker wat te bestellen!!

Pluspunten

Mooie collectie, goed beeld van product op (foto-) model, snelle en betrouwbare service.

Pluspunten

Mooie spullen, snelle levering. Er was 1 item niet in het pakket maar wel op de verpakingsbon, volgende dag meteen opgelost. Ga zo door.

Pluspunten

Hele goede en extreem snelle service! Top!!

Ga zo door :)

Pluspunten

Geweldige service en vriendelijk.

Geen

Pluspunten

snel verstuurd, mooi product

Pluspunten

Snelle verzending. 1 artikel ontbrak en dit werd onmiddellijk nagestuurd. Prima service.

Pluspunten

Mooie site. Snelle levering. Goed product.

uitgebreider assortiment.

Pluspunten

Vlot in de afhandeling en goede kwaliteit kleding!

Pluspunten

goed aanbod yogakleding

evt iets meer aandacht voor duurzame producten (bv. purebyluce.com een Belgische ontwerpster ;-)

Pluspunten

Vlotte verwerking van bestelling en je blijft op de hoogte waar je pakje ondertussen is.

Doe zeker op deze manier verder!

Pluspunten

Altijd leuk kaartje met persoonlijk bericht, snelle bezorging en netjes binnen de tijd. Kortingscode krijg je ook telkens mee, super leuk!

Bij de sieraden wellicht betekenis erbij sturen zeker als je het als een cadeau wilt geven. Daarnaast met de oliebrander of bij de olie aangeven hoe t werkt. K had gelijk t hele olie potje erin gestopt waardoor we na 5 min praktisch flauw vielen zo sterk was de geur. Achteraf op internet gezocht blijk je maar 2 a 3 druppels te moeten gebruiken en aanlengen met water. Dus dat was een beetje jammer.

Ceintuurbaan 306

1072GL Amsterdam

Over Yogisha

Alles voor een spicy yoga lifestyle vind je in yoga shop Yogisha. Ons ruime assortiment bestaat onder andere uit yogamatten, yogakleding voor mannen en vrouwen, yoga props en meditatiekussens. Bestel eenvoudig online of kom langs in een Yogisha yogawinkel in Amsterdam of Den Haag. Hier ben je van harte welkom om yogamatten te komen voelen en yogakleding te passen om zo de juiste aankoop te doen. We zien de yoga community in Nederland gestaag groeien. Yoga is toegankelijker en heeft het geitenwollensokken-imago ver achter zich gelaten. Onze yogaproducten zijn onmisbaar bij deze nieuwe beleving van yoga. Tot ziens bij Yogisha!