Pluspunten

Bestelling kwam snel en netjes geleverd. Oorspronkelijk ben ik ooit in de winkel geweest en heb daar mijn eerste yoga mat ooit gekocht waarna ik nooit meer een betere yoga mat heb gevonden. Ik blijf zo terug komen op Yogisha voor de kwaliteit producten.

Pluspunten

Snelle levering!!

Geen

Pluspunten

snelle levering, goede kwaliteit

geen

Pluspunten

Snel, Ik pakte mijn bestelling in de winkel, aardige dame

Pluspunten

vlugge levering

Pluspunten

Snelle en professionele levering en zeer goede klantenservice!

Dit was mijn tweede bestelling en bij de eerste bestelling had ik veel besteld (o.a. diverse matten) Deze grote eerste order was in een hele grote doos verpakt en die was niet te tillen zo zwaar. Kon eigenlijk niet voor de bezorger en ook niet voor mij de ontvanger. Ik ben sterk, sportdocent, maar niet groot dus zeer onpraktisch

Pluspunten

The quality of the clothes is top notch I managed to find everything I wanted in one place (bag, mat, top and leggings) Fair prices (in the sale) Quick delivery Customer communication Website Tea sample

Pluspunten

snelle reactie via mail

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke website

Pluspunten

Goede en vriendelijke service Flexibel Goede informatie Relaxte sfeer Prettige winkel Mooie en handige inrichting

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snel geleverd goede kwaliteit

de betaling zou makkelijker mogen , ik zou liever onmiddellijk kunnen overschrijven .

Pluspunten

Pluspunten

Snelle levering. Keurig verpakt. Mooie kleding zoals is beloofd op de site. Een berichtje wanneer de zending is verstuurd.

Pluspunten

Pluspunten

Bestelling was de volgende werkdag gelijk binnen.

Pluspunten

ik wist niet hoe ik een topje moest gebruiken en na een email kreeg ik snel antwoord met bijbehorende foto. Echt top! haha

Pluspunten

Snelle levering! Goede kwaliteit!

Pluspunten

Pluspunten

Snelle levering, netjes ingepakt, assortiment bestaat uit hoogwaardige producten.

Ceintuurbaan 306

1072GL Amsterdam

Over Yogisha

Alles voor een spicy yoga lifestyle vind je in yoga shop Yogisha. Ons ruime assortiment bestaat onder andere uit yogamatten, yogakleding voor mannen en vrouwen, yoga props en meditatiekussens. Bestel eenvoudig online of kom langs in een Yogisha yogawinkel in Amsterdam of Den Haag. Hier ben je van harte welkom om yogamatten te komen voelen en yogakleding te passen om zo de juiste aankoop te doen. We zien de yoga community in Nederland gestaag groeien. Yoga is toegankelijker en heeft het geitenwollensokken-imago ver achter zich gelaten. Onze yogaproducten zijn onmisbaar bij deze nieuwe beleving van yoga. Tot ziens bij Yogisha!