Pluspunten

overzichtelijke site

Pluspunten

Snelle levering, kleuren van de kleding kwamen overeen met de kleuren op de site. Maat S was passend

Pluspunten

Zeer tevreden over de kwaliteit, manier en snelheid van leveren.

Pluspunten

Goed product, stevig verpakt verzonden

Pluspunten

Pakket werd snel en intact geleverd.

Pluspunten

Snelle levering. Goed product en duidelijke uitleg op site.

Mogelijk oude prijsstickertje van de Eko mat (44 Euro) verwijderen.

Pluspunten

mooi product een dag later met de post ontvangen; helemaal verguld met mijn suede yogatas!!

mooie website, echter voor de Manduka eKo Lite wordt een andere kleur getoond dan welke beschikbaar is namen van kleuren als sage of majesty zeggen mij niet veel (maar klinken wel heel fraai)

Pluspunten

was leuk ingepakt! snelle levering goed product

Pluspunten

-mooie selectie producten -mooie website -ik had gevraagd of ze het konden inpakken omdat het een kado was, dat deden ze en het was leuk gedaan -Thee zakje erbij! ook leuk -snelle levering

-vanaf een bepaald bedrag gratis levering? (misschien ben ik wel te verwend) -Het yogabroekje dat ik eigenlijk wou bestellen was niet beschikbaar in maat s, dus dan maar zelfde broekje in een andere kleur besteld.

Pluspunten

Goed verpakt, en de volgende dag al in huis.

Gewicht van mat komt niet overeen met gegevens van site.

Pluspunten

Snelle levering en goed verpakt. Maat L valt ruim want ik heb maat 42. Legging heeft mooie print en kan met veel andere kleding gecombineerd worden. Topje en sport BH hebben een goede pasvorm.

Pluspunten

snelheid en verzorging van de bestelling

Pluspunten

Contact erg professioneel en vriendelijk. Betrouwbaar. Goede zorg voor de verzonden artikelen en uiterst snelle levering:-) Ik ben erg tevreden en was positief verrast mijn pakket de volgende dag in de voormiddag al geleverd te krijgen in België! Uitgebreid en mooi/stijlvol gamma aan yoga kleding. Een aanrader!

Pluspunten

Snelle levering. Netjes verpakt.

Vooral zo doorgaan!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Scherpe prijs, ruim assortiment en snelle levering

Pluspunten

Wat een service! Op vrijdag online besteld en op maandag al geleverd! Ik kreeg zelfs na telefonische raadpleging nadien nog een mail dat ik mijn bestelling nog aanpassen als ik wenste. Super content van product!

Pluspunten

Mooie overzichtelijke site met goede merken.

Indien een artikel niet voorradig is, wordt niet vermeld wanneer dit weer te verwachten is. Over de Jade matten werd wel een vermelding gedaan.

Pluspunten

Snelle levering. Mooie producten, Super service! We love Yogisha!

Pluspunten

Hele snelle bezorging, en correct en netjes verpakt. Ik kocht de Manduka yogatas go steady 2.0 : wat een prachtige ruime lichtgewicht waterdichte tas!

Geen. Ben helemaal tevreden. Zowel met het product als met de winkel en de levering ervan.

Pluspunten

Mooie kwaliteitsproducten, zorgvuldig verpakt, snelle levering.

Geen

Pluspunten

Keurig en met zorg ingepakt (mooi roze papier). Duidelijk hergebruik van materialen: doos en plastic; heel goed.

Leuke aanbieding of klein presentje in de doos stoppen

Pluspunten

Uiterst vriendelijke klantenservice!

Uitgebreider mannenassortiment aanbieden.

Pluspunten

De bestelling wordt snel bezorgd en goed verpakt. Ook het retourneren van een bestelling en het ruilen voor een ander product verliep snel en goed. De producten zijn van goede kwaliteit.

Ceintuurbaan 306

1072GL Amsterdam

Over Yogisha

Alles voor een spicy yoga lifestyle vind je in yoga shop Yogisha. Ons ruime assortiment bestaat onder andere uit yogamatten, yogakleding voor mannen en vrouwen, yoga props en meditatiekussens. Bestel eenvoudig online of kom langs in een Yogisha yogawinkel in Amsterdam of Den Haag. Hier ben je van harte welkom om yogamatten te komen voelen en yogakleding te passen om zo de juiste aankoop te doen. We zien de yoga community in Nederland gestaag groeien. Yoga is toegankelijker en heeft het geitenwollensokken-imago ver achter zich gelaten. Onze yogaproducten zijn onmisbaar bij deze nieuwe beleving van yoga. Tot ziens bij Yogisha!