Pluspunten

Snelle verzending, goede site

Pluspunten

Snelle levering. Persoonlijk contact (omdat een kleur niet leverbaar was)

Pluspunten

een artikel met een goede uitleg over de keuze van een yogamat als beginner heeft mij de keuze laten maken bij u te bestellen. Daarnaast een super afhandeling van mijn vraag achteraf

misschien van te voren vermelden dat de mat glad kan zijn en daarbij dan de tip om dit te verhelpen.

Pluspunten

Correcte telefonische informatie alsook een correcte levering

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

verder fijne producten

Deze sport beha geeft helemaal geen ondersteuning!

Pluspunten

Duidelijke website en product-informatie Heldere info over de betaling Het geleverde product was goed Levering was snel

Geen

Pluspunten

SNELLE LEVERING KEURIG VERPAKT MOOI MET NEDERLANDSE BESCHRIJVING COMPLEET

helaas kan niets bedenken, misschien leuk om een kadootje bij te doen - kleinigheidje een verrassing dat zou het nog leuker maken. Als is het een smiley. (iets persoonlijks van jullie) Is puur een tip - doe je voordeel ermee zou ik zeggen.

Pluspunten

Bestelling vlot verwerkt en leuke attentie bij het bestelde product.

Geen aan- of opmerkingen.

Pluspunten

Pluspunten

Was er de volgende dag al

Was niet duidelijk dat de bestelde trainingsbroek voor mannen was. Verder prima.

Pluspunten

snelle reactie, in de winkel bleek de maat niet te passen, toen heb ik alsnog een andere maat gekregen.

geen

Pluspunten

Snelle reactie, goed advies in de winkel, je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Geen grote voorraad meditatiekussens

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Pluspunten

Heel snelle reactie en levering. De dag na mijn bestelling kreeg ik mijn pakketje thuis geleverd.

Pluspunten

snelle service mooie producten

Pluspunten

Heel snel verstuurd na betaling en goed verpakt. Aardige attentie en kaartje. Echt voor herhaling vatbaar.

Geen

Pluspunten

Bij een eerste poging lukte het niet om mijn cadeaubon te gebruiken bij een aankoop op de website. Ik heb direct per email mijn vraag uitgezet en kreeg direct de volgende dag een reactie met excuses en dat het probleem inmiddels verholpen was. Erg prettige en snelle service. En tevreden over mijn aankoop :)

Pluspunten

Snelle levering, netjes verpakt, goede communicatie. Kortom heel tevreden

Pluspunten

Mooi product. Snelle levering.

Ceintuurbaan 306

1072GL Amsterdam

Over Yogisha

Alles voor een spicy yoga lifestyle vind je in yoga shop Yogisha. Ons ruime assortiment bestaat onder andere uit yogamatten, yogakleding voor mannen en vrouwen, yoga props en meditatiekussens. Bestel eenvoudig online of kom langs in een Yogisha yogawinkel in Amsterdam of Den Haag. Hier ben je van harte welkom om yogamatten te komen voelen en yogakleding te passen om zo de juiste aankoop te doen. We zien de yoga community in Nederland gestaag groeien. Yoga is toegankelijker en heeft het geitenwollensokken-imago ver achter zich gelaten. Onze yogaproducten zijn onmisbaar bij deze nieuwe beleving van yoga. Tot ziens bij Yogisha!